otoda yeni moda mat siyah

Mat siyah renkli arabalar moda oldu


mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
ey gurban olduğum şu araba sende olsa ne karizman olurdu di mi?

MAT SİYAH RENKLİ ARABA RESİMLERİ
sizin için bakmaya doyamayacağınız bir fotogaleri haberi daha hazırladık.
mat siyah otomobiller. bu konuyu açmadan önce o kadar güzel mat siyah otolar gördük ki
hangilerini paylaşacağımızı şaşırdık.
otomobil modasında 2010 ve 2011 de en göz alıcı renk olarak mat siyah hızla trend alıyor.
şöyle bir baktık beyzade haber siteleri olsun bloglar olsun kimse mat siyah renkli yani
silik soluk siyah renkli güzel arabaları bir araya toplamamış.
bizde patlakhaber okuyucularına bir kıyak geçelim dedik ve sizin için 2010-2011 oto modası rengi olan mat siyah renkli en güzel arabaları paylaştık.
mat siyah porscheler
mat siyah Audiler
mat siyah BMW M5 m3 ler
mat siyah dodge
mat siyah lamborghini
mat siyah mercedes
ferrari modelleri bu konuda.

mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
Mat siyah Muhteşem bir Audi a3
mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
Carrera  müthiş ama çok yakar bee abi
oğlum onu alan adamın benzin derdi mi olur?

mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
şu araba bende olsun bi ay içinde yatarım valla

mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
Abi bu canavar ne yaa?
Fiat yazıyodu aldığımız sitede ama Türkiyede yoktur bu oğlum.
-çok süpermiş be abi
mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
Mersedese de çok yakışmış bea
mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
Bu Dodge bende olsun yemin ediyorum yolda herkes bakar .
Nissan GTR ye de Manyak yakışmış ama.
mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
Rolls Royce Tank gibi Anasını satiyim tank
beyler küfür etmeyelim.
-pardon abi.
mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
içimin yağları eridi yeter bee
bunun markası bi türlü aklıma gelmedi neydi ya bilen yorum olarak yazsın
b ile başlıyordu ha Bentley bentley
mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
off uçak gibi yaa muhteşem bi de eski model 911 porşe koysana
-tamam koyuyorum
mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
nasıl?
mükemmel yaa eline sağlık.
şu alet bende olsa varyaa..
mat+siyah+arabalar+araba+resimleri
Bu resim çok yüksek çözünürlüklü bi saatte siteye yüklendi
üzerine tıklayın tam ekran bakın dikkat edin ağzınızın suyu klavyeye akmasın bizim aktı da. :) 
-Abi niye bu kadar uğraşıyorsun bu millet için reklam bile vermemişler
-zevk meselesi oğlum sevdiğim şeyleri paylaşmayı seviyorum
hem bakarsın bi gün reklam alırız site git gide büyüyo
-inşallah abi inşallah çok kaliteli paylaşımlar yapıyosun.
bi tane daha koycam tamam sahur vakti geldi
Allah kabul etsin abi
-A.R.O dünya malı dünyada kalır unutmayın Hayırlı ramazanlar.

ama mat siyah renk en güzel Audiye yakışmış bizce.
peki ya sizce?



Bilgilendirme: Patlakhaber Kişilere ve Kurumlara saygılı bir haber sitesidir. sitemizde sadece Patlakhaberler Kategorisindeki haberler eğlence amaçlı açılmış uydurma haberlerdir. Bizimle iletişime geçmek için iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Gündemden haberin olsun:

amp yorum alanı
Disqus Comments
amp yorum disqus


- - - -

iller Arası Kaç KM Kaç saat Hesaplama


Bunlar sizde varsa Yüksek Tansiyon Hastası olabilirsiniz

© Copyright 2009-2017 PATLAKHABER - All Rights Reserved - Yani Diyor ki içeriklerin hepsi el emeği göz nurudur, Engelli bir kul'un hakkıdır. ayrıca Telif hakkı yasasıyla korunmaktadır.