Cumartesi, Ocak 22, 2011








cep için apaçi müziği indir

cep için apaçi müziği indir


Apaçi Müziğinin gerçek adı nedir?
cep+için+apaçi+müziği+indirevet heryeri kasıp kavuran apaçi dansları acaip kıyafetleri ve o neşeli müziğinin
gerçek adı yani ilk orjinal apaçi müziği outro lex miş. bizde bu gerçek apaçi müziğinin
youtubede ses kalitesi en iyi olan videosunu bulduk ve cep için real player da izlenebilen 3gp
formatında indirme linkini paylaşıyoruz. korkmayın boyutu mp3 den bile küçük
sadece 1. mb
önce apaçi müziği dinle ile size indireceğiniz videonun youtube videosunu koyuyoruz.
sonra da 176x144 boyutta cebinizde izlemeniz için küçültülmüş 3gp indirme linkini paylaşıyoruz.
cep için orjinal videoklipler konularımız isteklere ve taleplere göre devam edecek.

iyi seyirler



YOUTUBE OJİNAL APACHİ MÜZİĞİ DİNLE VİDEO



apaçi.3.gp indir 1.MB

13 yorum:

  1. güzel ama kualağa hoş gelmiyo hiç sadece nakarat söylüyo resim mesim sılayt mılayt bişey koysaydın bari ama böle de güzel olmuş emeğine sağlık burdan kankama slm ve sınıfımın tüm erkek vce kızlarına slm buradan

    YanıtlaSil
  2. 1 megabayt video , ses kalitesi iyi
    Nerdeyse tüm telefonların desteklediği 3gp formatı
    Istediğin Videoyu tek tek izliyorsun format çevirmeden üye olmadan rapidshare gibi beklemeden modem açıp kapatmadan hiçbirşey yapmadan tık diye cebine indiriyorsun. istediğin video yoksa
    Yorum olarak sipariş veriyorsun. En dandik mp3 4 megabayt boyutunda.
    Yani telefonuna 10 tane mp3 ses dosyası yükleyeceğine
    40 tane sesli videoklip indiriyorsun aynı boyut. Diğer haber ve video sitelerinin aksine Sitenin yetkilisi çilekes editör sürekli ulaşılabilen soruları 2 saat içinde cevaplayabilen buna rağmen okurlardan küfür hakaret yiyen bir insan
    Daha ne olsun patlak okur.
    Patlakhaber gibi bir site daha bulabilirsen bana da haber ver birlikte gidelim orada takılalım

    YanıtlaSil
  3. anlamadım takılalım felan

    YanıtlaSil
  4. anladık okurlarından küfür hareket işitmenide şu son cümle patlak haber gibi bi ste bulursan bana da haber ve r birlikte gidelim orda takılalım kelimesi yine sölüyürum anlamadım takılalım falan şimdiden sölim hiç işim olmaz hııı yanlış anladıysam eğer başka bi manada bulunduysan eyvallah

    YanıtlaSil
  5. Anlayan biri izah etsin benim muhterem patlak okuruma.
    :)
    Ben sadece şunu söyleyeyim
    Karı kız peşinde değilim

    YanıtlaSil
  6. bende zaten onu demek istememiştim sadece takılalım kelimesinde ne demek istedin onu anlamadım yani aklımdan ole bişey geçmemişti ki zaten benzemiyosun ole birine ama insanın yinede sorması doğal diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  7. slm şey sağır sultan artık mustafa cecelinin yerine başaka bi şarkı koysan olamzmı isteğim ikoy onu kaldırsan şey ben şunu isticetim abdurrahman önül kul olamamdım ilahisini koyarmısın sana zahmet bide ben şu aşağıdakilerden bişey anlamadım anlayınca başlık olarak ismimi koyarım şimdilik kusura bakmassan anonim le yazmak zorundayım burdan tüm sevenlerime slm

    YanıtlaSil
  8. şey bide ziynet sali yerine de serdar ortaçtan iki nota bi besteyim şarkısını koyarmısın bea veya oyun da olabilir çünkü bu siteye her girdiğimde hep aynı şarkıları görüyom ya dinliom ama fazla diğil bidek abaçi yi dinliyorum nolur ya isteğimi yerine getir hayırlı işler

    YanıtlaSil
  9. bu arada öğrendim artık adı url kısamından yazıyorum artık sende benim isteğimi yerie getirsen olamaz mı

    YanıtlaSil
  10. slm ben bursadan kerem 11 yaşındayım burdan beni seven tüm akrabalarıma slm benim isteğimde sözünden dönenin gözü kör olsun şarkısı var ya hani onu mumkunse koyar mısın sizede işinizde sağlık başarı ve huzur diliyorum
    bu arada apaçi de şekil durmuş çok güzel bu arada eda mısın nesin bence kulağa da çok hoş geliyo tabi seni bilemem adam o kadar emek göstermiş saygı duymak lazım demi senin şu yaptığına bak !!!

    YanıtlaSil
  11. isteğim bu kadar zor mu canım ne bu kaç saatten beri bekliyorum bi okur olarak bana da yazık

    YanıtlaSil
  12. isteğin sana özel yerine gelecek kerem

    YanıtlaSil
  13. sözünden dönenin gözü kör olsun dinle1/25/2011 10:15:00 ÖS

    Güle güle dinle.
    (çilekeş editör sağır sultan)

    YanıtlaSil