9 Temmuz 2011

kim milyoner olmak ister başvuru katilim formu





ATV KİM MİLYONER OLMAK İSTER YARIŞMASI BAŞVURU KATILIM FORMU



ATV de kim 500 milyar ister tarzı yeni bir yarışma başlıyormuş. ismi kim
milyoner olmak ister. galiba bilgiye dayalı olacak bu yarışma ne zaman başlayacak hangi günler saat kaçta yayınlanacak bilemiyoruz ama yarışmaya katılmak yarışmacı olmak isteyenler için atv com tr nin "Kim Milyoner olmak ister yarışması başvuru katılım formu" nun bulunduğu ilgili sayfasına sizleri iletiyoruz. lütfen buraya ben filanca yerde oturuyorum adım falan kendime güveniyorum lütfen beni de yarışmaya alın filan yazmayın. daha önce bugün ne giysem başvuru katılım formunu paylaştık aman ya Rabbi şuraya bakın sayfanın altına yorum kastırmışlar. Kim milyoner olmak ister yarışması başvuru katılım formu aşağıdaki bağlantıya tıklayınca açılır. bu oyunun flaş versiyonunu oynamak isterseniz tıklayınız: "kim milyoner olmak ister oyna"

KATILIM FORMUNU AÇMAK İÇİN TIKLAYINIZ

115 yorum:

  1. memet ali kaymaz28 Temmuz 2011 20:26

    katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. KENDİME GÜVENİYORUM. TÜRKİYENİN 1 NUMARALI YARIŞMASINA KATILMAM GEREKİR. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  3. hürü görgel benli23 Eylül 2011 15:09

    20.05.1966 osmaniye dogumlu.ebe-hem .24 yıldır severek çalışıyorum.evliyim.adanada yaşıyorum
    kenan ışık beyle tanışmak ve yarışmak benim için büyük onur olur

    YanıtlaSil
  4. abdullah dagdeviren16 Ekim 2011 22:00

    katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. emekliyim. Eşim ısrar ediyor . yarışmamızın müptelası olduk katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. cemal kayahan25 Ekim 2011 13:19

    selam bütün formu dolduruyorum ama gönderemiyorum iki üç gündürde formu bulamıyorum bilgisi olan varsa lütfen rica ediyorum bir yere üye mi olmak gererekiyor acaba bilgi istiyorum

    YanıtlaSil
  7. konunun altında buraya tıklayınız yazıyor ya

    YanıtlaSil
  8. 50 yaşında aklı başında biriyim sizinle bende yarışmak ve tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. aklı başında biri olsanız koskoca BURAYA TIKLAYINIZ yazısını görüp oraya başvuru yapardınız Musa Bey burası haber sitesi PATLAKHABER
    Bende çilekeş editörü..

    YanıtlaSil
  10. yarışmak istiyorum . tabiki katılım burdan yapılıyorsa

    YanıtlaSil
  11. tabiki katılım konu içindeki linkten yapılıyor :)

    YanıtlaSil
  12. kısa bi süre önce başvuru yaptım ancak ne kadar süre içerisinde olumlu yada olumsuz dönüş yapılıyor bilgisi olan var mı??

    YanıtlaSil
  13. biz bilmeyiz biz sadece haberini yaparız inşallah kısa bir süre içerisinde başvurunuz kabul edilir de sizleri ekranlarda görürüz

    YanıtlaSil
  14. inşallah tabii ki yarışmaya katılabilmek de bir şans işi. Umarım şanslı anımda başvuru yapmışımdır. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  15. atıf AYDEMİR4 Kasım 2011 01:53

    beni yarışmaya almanızı beklerim çünkü çok zordayım cezaevinden çıktıgımdan beri çalışmıyorum saygılarımla

    YanıtlaSil
  16. Güzel kardeşim bende Konu içindeki linki tıklayıp dığru katılım formunu doldurmanı beklerim burası patlakhaber haber sitesi gerçek katılım formu haberin içinde iyi oku.

    YanıtlaSil
  17. sevgili patlak okurlar kim milyoner olmak ister yarışmasına katılım için buraya yorum yazmıyorsunuz haberin içindeki linke tıklayarak atv sitesine kim milyoner olmak ister başvuru katılım sayfasına gidiyorsunuz oradan katılım yapıyorsunuz. şu üstteki yorumlara bakın birde bunlardan cep telefonu ve mail numaralarını sildik tc kimlik numarasını bile yazanlar var. yapmayın öyle heryere kişisel bilgilerinizi girmeyin

    YanıtlaSil
  18. MUSTAFA YALÇIN9 Kasım 2011 02:15

    EN ÇOK BEĞENDİĞİM BİLGİ YARIŞMASI VE AYNI ZAMANDA SEVİYELİ BİR TV PROGRAMI OLDUĞU İÇİN YARIŞMAK İSTERİM..........:)

    YanıtlaSil
  19. ilk çıktığından itibaren severek takip ediyorum yarışmak orda olmak benim için tutku oldu çok defa başvurmama rağmen kısmet olmadı umarım kısmet olur..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  20. 33 yaşındayım bekarm yarışmaya evlenme umuduyla katılmak istiyorum işim yok mümkün olduğunca takip ederim kısacası iyi bi yaşamı bende hayal ediyorum başarmak neden olmasınki

    YanıtlaSil
  21. ben Necdet Mengütay yarışmacı olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  22. EKREM KANPOLAT21 Kasım 2011 01:43

    ben ekrem gazi anteplıyım şimdilik ist borcumuk odemek icin ne borcu derseniz yenı evlenmişim onun borcu o yuzden bu yarısmaya mutlaka beni almalısınız buna gercekten ıhtıyacım var lutfen tabı tv karsısında hepsını bılıyoruz ama orda nasıl olur bılmem

    YanıtlaSil
  23. filiz kılıç21 Kasım 2011 01:52

    gazi antep nizipliyim evlendim eşimin evlenme borcu yuzunden istanbuldayım eşime supriz yapıp bu yarışmaya katılıp kazanan olmak istiyorum cunku 1 çocuğum halen resmi nikahım bile yok mutlaka katılıp kazanmam lazım bu msj dikkate almanızı istiyorum cvp acilen bekliyorum

    YanıtlaSil
  24. Abdulhalim Pırasa23 Kasım 2011 12:24

    Ben 35 yaşında bırakın milyoneri trilyonerim hemde TL bazında Biraz anlama kıtlıgım var yukarıda yazan haberi okumuyorum kafamda basmıyor. Ondan buraya katılmak istediğimi belirtiyorum hatta okadar safım ki tc mi olmadı kimlik fotokopimi buraya yapıstırabilirim. İlkanasınıfı terkim. 2. soruyu görmeyi hayal bile edemiyorum. Teşekkkürler patlakhaber

    YanıtlaSil
  25. helâl lan pırasa.. yiyenlere yarasa derler yaramış sana pırasa öğret şunlara abisi
    öğret tc kimlik no temizlemekten isotlu hayat hikayeleri okumaktan bıkyık yahu :)

    YanıtlaSil
  26. Kim milyoner olmak ister başvuru formu atv
    kim milyoner olmak ister katılım sayfası atv
    kim milyoner olmak iste müaacat

    YanıtlaSil
  27. slm ben mustafa 16 yaşındayım kendime güveniyorum

    YanıtlaSil
  28. nurdoğan kaya5 Aralık 2011 16:15

    YARIŞMAYA KAÇ KEZ BAŞVURU YAPTIM FAKAT DİKKAT
    E ALINMIYOR NE YAPMAM GEREKİYOR
    ,

    YanıtlaSil
  29. ben başvuru formunu dolduruyorm ama olmuyor emael istyor oda soruların arasında yok acaba atv ye ürenebılrmyım ltfen açıkça elıkkmı gerekıyor.eger gerekıyorsada onları cewaplayıp kımseyle sorun yaşamayı<z sonradan .mümkünse ögreneblrmym açıkça

    YanıtlaSil
  30. email buraya yazdığınız angeldanger... var ya işte onu girin e mail olarak

    YanıtlaSil
  31. farklı olun dikkat çekici şeyler yazın

    YanıtlaSil
  32. kendine güveniyorsunda yaşın tutmuyor be ergencik. büyü de gel.

    YanıtlaSil
  33. yaşım tutuyor.ltfen sewıyelı olallım.benm behsettıgm o soruların yanı formu doldururken yazdgmz sorun ıçınde e mael yok sadce o eksık onu yazamıyorm soruyu bulabısem nerde oldgunu yazacagm .yardmcı olrsanz sewınırm.

    YanıtlaSil
  34. nail yurdagül9 Aralık 2011 17:42

    bende milyoner olmak istiyorum bunun için en iyi fırsat bu yarışma

    YanıtlaSil
  35. nail yurdagül9 Aralık 2011 19:47

    neden katılmayımki para kazanmak kötümü

    YanıtlaSil
  36. sn angel sayfada
    En Son Mezun Olunan Okul ve Bölüm
    Şu An Okuduğunuz Okul bölümü altında
    E-Posta Adresi var oraya yazın email adresinizi.

    YanıtlaSil
  37. selami tütüncü11 Aralık 2011 23:40

    kendime güveniyorum

    YanıtlaSil
  38. selami tütüncü12 Aralık 2011 00:14

    yarışmacı olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  39. MEHMET AYDOĞMUŞ13 Aralık 2011 18:10

    sevindik mah ankara buldenizli

    YanıtlaSil
  40. nail yurdagül19 Aralık 2011 11:51

    yarışmak yarışmak yarışmak tabi birde para kazanıp milyoner olmak en önemlisi bu

    YanıtlaSil
  41. 2012 kim milyoner olmak iste başvuru formu atv com tr

    YanıtlaSil
  42. ya arkadaşlar ben formu dolduruyorum ama gönder butonu göremiyorum.nasıl formu gönderebilirm acaba yardım edebilicek biri var mı?

    YanıtlaSil
  43. cagatay bey farklı internet tarayıcı deneyin. gönder butonu formun altında mevcut.
    internet explorer kullanıyorsanız Google Chrome deneyin mozilla firefox deneyin

    YanıtlaSil
  44. YARIŞMAK FAYDALI

    YanıtlaSil
  45. 2012 kim milyoner olmak ister

    YanıtlaSil
  46. kenan ışıkla yarışmak çok istiyom seçilirsem cok sevinirim

    YanıtlaSil
  47. kım milyoner ister yarışmasına katılmayı çok istiyoru atv ye teşekürler

    YanıtlaSil
  48. yarışmaya katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  49. berbat bir program

    YanıtlaSil
  50. aleykum selam

    YanıtlaSil
  51. ercan ergenc23 Ocak 2012 02:19

    kendımı denemek hemde aileme katkıda bulunmak ..

    YanıtlaSil
  52. derya akalın25 Ocak 2012 15:53

    yarışmak istiyorum evim olsun istiyorum

    YanıtlaSil
  53. KEMAL AKALIN25 Ocak 2012 15:56

    ben sadece kendimi denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  54. hey derya kemal ercan buraya yazdıklarınız başvuru olarak geçmiyor haberiniz olsun haberimizin sonundaki başvuru için tıklayın bağlantısını açmanız lazım

    YanıtlaSil
  55. cengiz elhaman28 Ocak 2012 23:16

    kısmet olursa katılmayı çok isterim bu güzel ve seviyeli yarışmaya

    YanıtlaSil
  56. bol şans.

    YanıtlaSil
  57. ESİN ÇETİNKAYA4 Şubat 2012 17:32

    YARIŞMAYI AİLECE BÜYÜK Bİ İLGİYLE HİÇ KAÇIRMADAN İZLİYORUZ GERCEKTEN YARIŞMANIN MÜBTELASI OLDUK ÇOK AKICI VE SINIRSIZ BİLGİ SAHİBİ OLABİLMEK İÇİN ÇOK GÜZEL Bİ YARIŞMA BU YARIŞMAYI DÜZENLEMEKTE EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM İNŞALLAH YAKIN ZAMANDA YARIŞMA İHTİMALİM OLUR BÜYÜK Bİ HEYECANLA BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  58. KONYA BOZKIR YALNIZCA KÖYÜ 1972 DOGUMLU İLK ÖGRETİM MEZUNU 26 SENEDİR İSTAMBUL DA OTURUYORUM MOBİLYA DÖŞEME İŞİ YAPIYORUM EVLİ ÜÇ COCUK BABASIYIM İSTAMBUL KARTAL UGURMUMCU MAH DE OTURUYORUM

    YanıtlaSil
  59. neslihan kaya8 Şubat 2012 12:34

    mardın artuklu ünv. öğrencıyım.. yarışmaya katılmayı cok cok istıyorum .. şimdiden cok tskler..

    YanıtlaSil
  60. neslihan kaya8 Şubat 2012 12:36

    yarışmayı cok begenıyorum sabırsızlıkla izliyorum mardın artuklu üniv. öğrencıyım şimdiden tşkler.

    YanıtlaSil
  61. neslihan kaya8 Şubat 2012 12:37

    mardin artuklu ünv. öğrenciyım yarışmayı cok begenıyorum turkiyede böyle düzeyde bir yarışma olmadıgını düşünüyorum cok kaliteli..şimdiden cok tskler

    YanıtlaSil
  62. kanan isikla yarismak cok istiyorum birde aileme katki olmak isdiyorum

    YanıtlaSil
  63. sadece kazanmak

    YanıtlaSil
  64. gökhan şahin16 Şubat 2012 02:30

    kendimi denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  65. YASEMİN ALTAN24 Şubat 2012 01:24

    Sn. Kenan IŞIK bey ile hem tanışmak hem de bilgimi sınamak istiyorum.Tabiiki paraya da ihtiyacım var herkes gibi; bu yüzden mutlaka katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  66. Ev kredisini bitirmek istrim çocuklarıma gelicek sağlarım .Kenan beyin yarışmacısı olmak isterim hayrlısı olsn..

    YanıtlaSil
  67. slm kızlar ardaşlar n haber iyimisiniz slm yolla

    YanıtlaSil
  68. sağır sultan merabalar kardeşim... for mu güncelleme diye bir şety var mı... ilk formu 4 ay oldu gönderdim... kabul edildi amam hala bir cevap gelmedi...bazılarına 2 ayda cevap geliyor... yoksa biz krterlere uymuyor muyuız... var mı öyle bir şey...

    YanıtlaSil
  69. yeni yeni formlar doldur. güncelleme yok.

    YanıtlaSil
  70. Muhammed KESKİN14 Mart 2012 20:56

    1 milyonu sadece ben alabilirim...

    YanıtlaSil
  71. hadi yaaa! vay bee

    YanıtlaSil
  72. başvuru formunda yazdığımız bilgileri sonradan güncellememiz mümkün mü?

    YanıtlaSil
  73. kusura bakmayın yukarıdaki yorumu görmemişim

    YanıtlaSil
  74. estağfrullah senin gibi yorumcuya can kurban ..
    cansın sen can.. :)

    YanıtlaSil
  75. Arkadaşlar mrb. başvuru formunda bulunan tc kimlik no neden isteniyor bilgisi olan var mı bir sorun olmaz umarım tc no yazıldığında ... başvuruya onay ne kadar süre içinde geliyor acaba?? çok merak ediyorum ...

    YanıtlaSil
  76. SERVET ÇOBAN28 Mart 2012 14:50

    katılıpta yarışmayı istediğim tek programm =)

    YanıtlaSil
  77. kasım yılmaz2 Nisan 2012 18:43

    yarışalım görelim

    YanıtlaSil
  78. Sebahat Dereci30 Nisan 2012 05:02

    Benim başvuru tarihim üç dört ayı geçti .Tekrar başvuru yaptım kabul edlmiyor.Zaten kaydınız var deniyor.Kayıt yenilenmiyor mu?Yarışmacı olarak orada olmayı çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  79. serhat yıldız3 Mayıs 2012 17:43

    saygılar kenan bey sorularınız çok kolay ben gelmek istiyorum ama para yok lise 2 ye gidiyom adıyamanda oturuyom

    YanıtlaSil
  80. orhan gazi çelik3 Mayıs 2012 17:49

    saygılar ben pazarcı diyeradım kazan biz baharat satıyoruz durumumuz yok babam beni baharat satmaya gönderiyor yarışmaya gelmek istiyorum bir burnum var kifte saygılar

    YanıtlaSil
  81. selattin çapa7 Mayıs 2012 03:01

    saygılar ben istanbul dan selattin şuanda işsizim evliyim bakmakla yükümlü oldugum ailem ve çocugum var çok zordurumdayım sizden çok rica ediyorum beni yarışmanıza kabul ederseniz çok mutlu olurum saygılarla bunu içtenlikle yazıyorum çok zordurumdayım lütfen beni yarışmanıza davet ediniz

    YanıtlaSil
  82. selattin çapa7 Mayıs 2012 03:03

    saygılar ben istanbul dan selattin şuanda işsizim evliyim bakmakla yükümlü oldugum ailem ve çocugum var çok zordurumdayım sizden çok rica ediyorum beni yarışmanıza kabul ediniz

    YanıtlaSil
  83. merhaba ben ankaradan murat çifçi programınızı beğenerek izliyoruz özellikle eşim hiç kacırmaz beni teşvik ve desdekleyen odur fırsat verirseniz sizinle yarışmak şereftir teşekürler başarılarmurat

    YanıtlaSil
  84. yine yanlış yere yazıdınz.

    YanıtlaSil
  85. yarışmaya katılmak istiyorum bilginize arz ederim saygılarımla

    YanıtlaSil
  86. hasan hamdi yurtalan30 Mayıs 2012 15:03

    bende katılmak kazanmak istiyorum kenan bey lütfen benide cağırın

    YanıtlaSil
  87. hasan hamdi yurtalan30 Mayıs 2012 15:08

    BENDE TÜRKİYENİN ENBÜYÜK KANALI VE TÜRKİYENİN EN İYİ EN BİLGİLİ EN ADAMGİBİ ADAM SUNUCUSU KENAN BEYİN YANINDA OLMAK İSTİYORUM RİCA EDİYORUM...

    YanıtlaSil
  88. yarışmaya katılmak istiyorum ve kazanmak istiyorum tel05dıııııt

    YanıtlaSil
  89. ERAY AYTEKİN20 Ekim 2012 03:00

    bende katılmak bu elit yarışmaya katılmak istiyorum.bunun için ne yamam lazım bilmiyorum . yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  90. ERAY AYTEKİN20 Ekim 2012 03:01

    Bende bu elit yarışmaya katılmak istiyorum.bunun için ne yapmam lazım bilmiyorum.yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  91. haberin altındaki bağlantıyı tıklamanız lazım burası haber sitesi.
    lütfen haberi bi okuyun ondan sonra yorum yapın

    YanıtlaSil
  92. HASAN ALTUNTAŞ1 Kasım 2012 17:17

    bence benim hakkımın yendiğini düşünüyorum mülakata girdim 36 soruyu net yaptım fakat nedense elendim.Demekkşi kısmet değilmiş.Tekrar başvuru yapmak istiyorum fakat yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  93. HASAN ALTUNTAŞ1 Kasım 2012 17:18

    NEYE GÖRE ADAM SEÇİYORSUNUZ ANLAMADIM DOĞRUSU.SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  94. hüseyin kelleci7 Aralık 2012 00:51

    katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  95. FİRDES HALİL15 Aralık 2012 20:54

    hedefimiz 1MİLYON

    YanıtlaSil
  96. FİRDES HALİL15 Aralık 2012 20:55

    KAZANMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  97. yarısmaya katılmayı okadar arzuluyorumkı kenan beyın karsısına gecıp onunla sohbet etmeyı

    YanıtlaSil
  98. çok istiyorum

    YanıtlaSil
  99. kendime güveniyorum ve kazanacağım

    YanıtlaSil
  100. Barış demirel28 Aralık 2012 03:49

    yarışmaya katılmak istiyorum ihtiyacım var kurtuluşum burası olcak ltfen degerlendirin beni

    YanıtlaSil
  101. ev hanımıyım toplam ıkı çocuğum var biri elimde biri karnımda geleceleri için sizinle yasrışmak isterim tesekurler ben kurtdum eşim laz

    YanıtlaSil
  102. hüseyin kayan30 Aralık 2012 01:22

    kendıme guvenıyorum her sorunun hakkından gelırım ve zoru severım şu an şamadıgım tek zorluk orda olamamak

    YanıtlaSil
  103. menaf özmen1 Ocak 2013 17:42

    yarışmaya katılmak istiyorum hepsi bu.dikate almanızı arzederim.

    YanıtlaSil
  104. ahmet çarikçi8 Ocak 2013 01:59

    aranızda olmak isterim..saygılarımla..

    YanıtlaSil
  105. HÜLYA OSHAN11 Ocak 2013 21:42

    yarışmayı hep ekran karşısında izliyorum, bir kez de aranızda yarışmak isterim.. saygılarımla...

    YanıtlaSil
  106. hüsamettin aydın14 Ocak 2013 23:05

    gerçekten bu yarışmaya katılmak istiyorum daha 18 yaşındayım hep bu günü bekledim yardımcı olur musunuz.

    YanıtlaSil
  107. lütfen kenan bey...bende başvuru yaptım.çocuklarımın şansına davetinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  108. mehmetköseoglu28 Ocak 2013 13:57

    sizinle yarışmak isterim eyer beni davet edersen elerinden öberim sakaryadan yazıyorum 2coçuk babasıyım bankalara biraz borcum var işim yok işsisim

    YanıtlaSil
  109. Programı İstanbul'da yapmak zorunda mısınız?Doğu illerinede bir şans tanısanız olmaz mı?İlimizde yakında ki çevre ildekilerinde katılımıyla güzel bir yarışma yapabileceğinize inanıyorum .Gaziantep'e böyle bir fırsat tanıyın.Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  110. erdal yıldırım28 Mart 2013 01:37

    yıllardır severek ve çok beğenerek izliyorum,tamamen bilgi odaklı olduğuna inandığım yarışmaya bende katılmak istiyorum.yarışmaya eşim ve üç oğlumla birlikte gelicem ve böylece çocuklarımın istanbul hayalini gerçekleştirmiş olacağım.ayrıca lise mezunu işçi olarak çalışan sıradan bir insanın ne kadar bilgili ve kültürlü olabileceğini göstermek istiyorum.atv kanal olarak çok beğendiğimiz bir kanaldır,kenan ışık bey de mütevazi kişiği ve beyefendi duruşuyla sanat dünyası içerisinde en çok tanışmak istediğim insandır.yarışmaya beni davet ederseniz size minnettar olurum,parasal hedfimde var.inşallah katılır ve hedefim olan 125 000 tl. yi kazanırsam eşimle birlikte açmayı düşündüğümev yemekleri yapan lokantamızı kurmak için kullanacağım saygılar sunarım...

    YanıtlaSil