15 Aralık 2011

doğan slx 2012 docc





Holland-car
2012 - 2013 Doğan slx



doğan slx 2012 docc 2013

sizde benim gibi tofaş doğan slx hayranıysanız bu haber size göre holland-car isimli bir araba firması 2010 yılında yılın en sağlam arabası olarak Bizim Doğan slx leri seçmiş ve Fiat Tofaş'ın sebepsiz yere üretimini durdurduğu doğan slx in Docc ismi ile patentini almış. ve Afrika da çatır çatır satıyormuş. maalesef bu güzel arabanın Türkiye satışı yok. 2012 Doğan slx türkiye satış fiyatları satış yerleri olsaydı inanın ilk biz bakardık. 2012 Tofaş Doğan Modelleri olsaydı onu da ilk biz paylaşırdık ama artık Doğan slx Türkiye için Hayal Oldu. Hey Fiat Tofaş sana sesleniyoruz bu arabanın bu şahin doğan modellerinin Türkiye de milyonlarca hayranı var lütfen artık bu arabayı yeniden üret onun gibi kutu gibi araba onun gibi karizma araba görmedik biz. ne ferrari ne porşe
seni tek geçeriz Modifiyeli Tesisatlı Doğan SLX..

işte size Holland-car ın satışa sunduğu 2012 model Doğan slx den yani yeni adı ile Docc dan bir kaç resim.
üstü açığı bile var.



doğan+slx+2013 Bunlar biraz fotoşop kokuyor ama neyse yine de ekledik. 2012+şahin+doğan

50 yorum:

  1. dayı ben üstü acıgını almak istiorum nasıl ulaşabilirim size

    YanıtlaSil
  2. Dayıcım bu arabalar Türkiyede satılmıyor Hollanda da satılıyor Ah Keşke olsa da bizde alabilsek. PHA(PatlakHaber Ajansı)

    YanıtlaSil
  3. şakamı :))

    YanıtlaSil
  4. rahman özkaya22 Nisan 2012 01:51

    offffffff limuzin le pickup a bak adamlar yapıyo abi ya...

    YanıtlaSil
  5. USTA arabanın kıralı be yakışır saygılarımla...

    YanıtlaSil
  6. murat babaoglan23 Mayıs 2012 14:25

    bu arabaların turkıyeye neden satışı yok

    YanıtlaSil
  7. mustafa karaçoban27 Mayıs 2012 00:44

    slm bu araçların fiyatları ne kadar dan başlıyacak

    YanıtlaSil
  8. bizim millet neden verdiki parçalarını biz yapsaydık onlar satıyo 16,000 euro ya biz satıyoz 10,000

    YanıtlaSil
  9. bence şahin coupede yapsınlar

    YanıtlaSil
  10. fiat firmasina sesleniyorum doğan ve şahinlerimizin yeni modellerini bekliyoruz milyonlarca kişi bu modelleri bekliyor lütfen

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar nerede kaldı bu araçlar yıl bitiyor nerdeyse 2013 olarak mı çıkaracaklar acaba birde diyorum acaba kendinden elektrik enerjili yada gazlı çıkarlarmı eğerçıkarsalar harika olur

    YanıtlaSil
  12. kardeşim burda yok hollandaya gidecen..
    haberi okusan birader.

    YanıtlaSil
  13. benim için farketmez bitane doganım olsun ne olursa olsun

    YanıtlaSil
  14. KUPE DOGAN ÇOK GÜZEL NEDEN TÜRKİYEYE GETİRMİYORLAR SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUZ TOF'AŞKIMIZI DOGANIM OLSUN BİŞİM OLMSINN..

    YanıtlaSil
  15. kemalhan kazma21 Temmuz 2012 14:55

    bu doğanlar türkiyeye gelsin yeniden herkes bu arbalara heves edicek

    YanıtlaSil
  16. bunlara 16 inç jant takıcan pıonerı dizdin mi bide egzozu koydun mu al faça doğan :D

    YanıtlaSil
  17. reyiz arabasıdır üstüne tanımam vur kır parçala. bı metalik kırmızı boyat 500 liraya cillop gibi çıksın yine sahaya..

    YanıtlaSil
  18. volkan karatekin12 Ağustos 2012 04:20

    arkadaşlar bende 90 şahin var çok çok memnunum inanki bu araçlari burada satsalar ilk müsterileri ben olurdum. manyak arabalar bunlar baba parça ucuz sanayi çöplüklerinde bile bulabiliriz :)

    YanıtlaSil
  19. la hepiniz doğan seviyonuz at arabası lan onlar bildiğimiz kütük onun yerine ford alın kral o arabalar krallll

    YanıtlaSil
  20. Barış Çetinkaya14 Ağustos 2012 16:05

    hepsi fotoshop dikkatli bakın lütfen. aynı seriden devam ediyor şahin doğanlarımız yok cabrioymuş yok digerleriymiş özentilik yapmıyor ilk neyse o :) TOfaSk

    YanıtlaSil
  21. cemilacan dikyol19 Ağustos 2012 22:31

    araclar etiyopyada satılıyor tüm paraçaları gemilerle etiyopyaya gidip orda montajı yapılıyo.aşağıda gördüğünüz doğanlar ise yalan birisi kuyuya taş atmı çıkar çıkara biliyosan.sadece şahin üretiliyo.şahin şu anda azerbaycan mısır suruye gibi ülkelerde satışta

    YanıtlaSil
  22. Ne yalanı kardeşim şu linke bak hangi siteye ait iletişim bilgilerine bak nereye ait.
    kaPPI gibi holland car as aait docc 1.6 bu arabalar artık.
    götümüzden atmıyoruz biz haberi.

    al bak;
    http://www.holland-car.com/Downloads/Catalog/Docc.pdf

    YanıtlaSil
  23. cemilacan dikyol23 Ağustos 2012 19:25

    aracın adı deyiştirilmiştir admin.araçın tüm praçaları bursdaki fabrikada üretilip orda montajı yapılmaktadır artık üretim durmuştur

    YanıtlaSil
  24. cemilacan dikyol23 Ağustos 2012 19:28

    bide doanlar üretilmiyor.altaki fotolara diakli baktıysanız fotomontajdır.bide sorucaksın üretilmeyen aracın satışta ne işiva diye elerinde stok olduğun dan satış hala devam ediyor.

    YanıtlaSil
  25. ulan bizim arabamızı başkaları üretip satıyor.halbuki 2012-2013 model doğanlar Türkiye'de üretilse satış rekorları kırar haberleri yak ya

    YanıtlaSil
  26. ey türk üreticileri duyun duyun

    YanıtlaSil
  27. bunlar tofaş değil docc . koç grubu neden verdiniz bu araçları birde yedek parçalrı vermişsiniz yeniden üretseniz peynir ekmek gibi satılır

    YanıtlaSil
  28. Ahmet Yılmaz23 Ekim 2012 14:57

    salaklar işte ya türkiyede üretilse nasıl satılır bu araca binemez onlar :D TÜRK ARACI BU ŞAHİN

    YanıtlaSil
  29. türkler ağacı diker elin oluda gelir meyvesini yer. adalet buysa üstü kalsın docc nedirki biz ona bikere tof-aşk dmişizzz

    YanıtlaSil
  30. ah bular çıksa bizim pedere ilk ben aldırtırım sonra tekrar etikete devam agaaa ama kaçak getirme şansın yokmu admin.. ???

    YanıtlaSil
  31. ben limüzini alırım duzerdin benim işim oooo ___/)___:D ___()___

    YanıtlaSil
  32. valla aba onu bunu bilmem bitane cabrio tofaş yağtık 2 gün bindik 3 gün otaparka gtrdüler amk yurtdışından gtrip burdaki polislerin gözüne sokacam baglayın dye bagırcam amk :):)

    YanıtlaSil
  33. cengiz kervan21 Ocak 2013 19:14

    bunlar ne ya ben limuzun seklinde ki araba istiyorum fiyat neeeee ?

    YanıtlaSil
  34. muhammet boylu24 Ocak 2013 16:56

    Türkiye kendi arbasına bile sahip cıkamadı şimdi tofaş üretilse alan çok olur türkiyede inşallah satılır

    YanıtlaSil
  35. gümrükten satılıyormu

    YanıtlaSil
  36. yo istesen ordan alıp kaçak getirebilirsin

    YanıtlaSil
  37. ankara gelse havamız olur

    YanıtlaSil
  38. Voaaaaw Bu sahin deqil :)

    YanıtlaSil
  39. leica güzel..11 Mart 2013 22:47

    ASLINDA EYİ BİR PARAN OLACAK.... BU ARABALARI İTHAL EDECEKSİN TÜRKİYEYE.... YAHU ELİN ADAMI TAAA ÇİN'DEN GETİRTİYOR'DA... BURNUMUZUN DİŞBİNDE AFRİKADAN ETİYOPYADAN GETİRTEMİYORUZ... TÜRKİYEDE BÜYÜK BİR KUŞ SERİSİ HAYRAN KİTLESİ HALA DAHA VAR..BU KAYBOLMADI... GEREK YAN SANYİSİ VE GEREK TAMİRCİLER HALA DAHA EKMEK YEMEKTELER.... ZATEN BENİMDE BİR 1987 KARTALIM VAR.. CANAVAR GİBİ.... AMA KUŞ SERİSİ İTHALATI YAPILSA-VE İRAN-ÇİN ARABALARI GİBİ 20-30 BİN TL BANDINDA SATILSA..SATILIR BU ARABALAR...

    YanıtlaSil
  40. Cahit Yaşar14 Mart 2013 11:26

    Dayı onumara ya bu şahilerin hastaları bek li yok hadimakalım modefiyeli çıkarin şalah vanalarserbes olsun ya :D

    YanıtlaSil
  41. zülfü tarım8 Nisan 2013 04:14

    iyide tofaş hastaları biri önderlik etsin imza toplayalım türkiyede üretimi devam etsin cıktıgı gun 1000000 satmazsa namerdım

    YanıtlaSil
  42. Mustafa Furkan Erkan1 Haziran 2013 20:08

    Marka Ne Olursa Olsun Görüntü Aynı Olsun Yeter Yine Çaça Yaparız ßiz Onları :)

    YanıtlaSil
  43. Mustafa Furkan Erkan1 Haziran 2013 20:12