13 Aralık 2011

iett hareket saatleri 10





İett Hareket saatleri 10 Ümraniye Devlet Hast. -  Ataşehir Bostancı

iett+hareket+saatleri+10iett hareket saatleri 10
iett sefer saatleri 10
10 iett sefer saatleri
iett kalkış saatleri 10
10 iett kalkış saatleri
Ümraniye Devlet hastanesi Ataşehir Bostancı hareket saatleri
iett kalkış saatleri Ümraniye Devlet hastanesi Ataşehir Bostancı
10 NOLU iett otobüsünün sefer saati
10 Ümraniye Devlet hastanesi Ataşehir Bostancısaatleri. gece kaça kadar var sabah en erken kaçta başlıyor? cep iett, mobil iett gov sayfasından bunları öğrenmek için daima güncel olan iett hareket saatleri  cep uyumlu sayfasına sizi
yönlendireceğiz. 

10 Nolu hat nereye gider: Ümraniye Devlet hastanesi Ataşehir Bostancı

Güncel iett Ümraniye Devlet Hastanesi -Ataşehir Bostancı  Hareket saatleri için aşağıdaki cep uyumlu iett BAĞLANTIYA tıklayınız

22 yorum:

  1. ZÜHRİYE AKSAÇ5 Nisan 2012 19:32

    10 NOLU HAT BİR ÇOK İNSAN İÇİN KESTİRME OLDU FAKAT KALKIŞ ARALIKLARI ÇOK UZUN BEN AKŞAM 18:20 İŞTEN ÇIKIYORUM. ÜMRANİYE İSKİ DURAĞINDA BİNİYORUM 18:25 DE İSKİ DURAĞINDA GEÇENE YETİŞİRSEM BİNİYORUM YOKSA 19:10 ARABASINI BEKLİYORUM YAKLAŞIK 40 DAKKİKA OLUYOR. DAHA SIK GEÇERSE DAHA İYİ OLUR .

    YanıtlaSil
  2. 24-25 nisan tarihlerinde vural sitesinden 18:25 de geçmesi gereken otobüs saat 19:10 da geçiyor ve artık ayakta bile duracak yer bulamıyosun.kaldıki ümraniyeye gitmek için 10 numarayı beklemek zorundasın başaka altarnetif yok çünkü . bu sefer için bir an önce bir çözüm getirmeniz lazım bu her akşam bu şekilde olmAZ.

    YanıtlaSil
  3. Tűrk iş sitesi gůzergahın geçme imkanı yokmu

    YanıtlaSil
  4. bu hat şerifaliden geçiyor mu?

    YanıtlaSil
  5. gazi duran yelken17 Ağustos 2012 22:42

    aradakı zamanı 15 dakıkaya ınerse sevınırım cunku ınsanlar sabah trafınde ust uste bınıyor

    YanıtlaSil
  6. derya çiçek1 Ekim 2012 20:40

    10 hatlı ümraniye atasehir arabasına ek seferler koyun lütfen

    YanıtlaSil
  7. gazi duran yelken6 Ekim 2012 22:20

    hala degısen bırşey yok yine aynı yineaynı

    YanıtlaSil
  8. gazi duran yelken6 Ekim 2012 22:21

    yine aynı yine aynı degişen bir şey yok

    YanıtlaSil
  9. Hüdaverdi Çataltaş26 Kasım 2012 00:03

    İ.E.T.T Yetkililerinin Bilgisine,
    Sabah 06.45 - 07.15 ve akşamları 17.00-18.30 arası sefer sayısının artırılması bizlere daha rahat ulaşım yapabilme imkanı sağlayacaktır.Konuya hassasiyet gösterilmesini bilgilerinize sunarım.

    YanıtlaSil
  10. dilek berber16 Ocak 2013 22:47

    aslaa saatinde geçmiyor kesinlikle memnun değili,m

    YanıtlaSil
  11. ÖZEL HALK OTOBUSLERİNİ BİRAZ DENETLEYİN CUNKU MESAİ SAATLERİ HARİCİNDE SAATINDE GELMİYOR LÜTFEN YETKILILERİN BILGİSİNE

    YanıtlaSil
  12. 27.01.2013 pazar gunu saat 0700 otobusu gelmedi

    YanıtlaSil
  13. bende kesinlikle memnun diyilim 1 saat araba bekldiğimiz günler olmuştür nebiçim çalışıyorsunuz anlamadık giti

    YanıtlaSil
  14. Elmalıkentten çamlık hergün gidiyorum. Ancak saat aralıkları gerçekten çokuzun. O nedenle çok beklemek zorunda kalıyoruz. Sık aralıklarla otobüs olmasını istiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Gülşah BAŞ13 Mart 2013 15:18

    10 NUMARALI HAT ARACINI KULLANMAK TAM ANLAMIYLA İŞKENCE HER SABAH VE HER AKŞAM AYAKTA DURACAK HATTA TUTUNACAK KADAR BİLE BOŞLUK OLMUYOR HERKES KAPIDA GİDİYOR TAM ANLAMIYLA REZİLLİK YAŞANIYOR LÜTFEN EN KISA ZAMANDA HATLARI ARTIRIN ARTIK BU EZİYETE BİR SON VERİN ENGELLİ VATANDAŞLAR BİLE ARADA KALIP EZİLİYORLAR LÜTFEN ARTIK BİR ÇÖZÜM BULUN.BU ÇİRKİNLİĞE SON VERMENİZ İÇİN NE YAPMAK GEREKLİ ANLAYAMIYORUM .....

    YanıtlaSil
  16. Gulbeyaz demirci19 Mart 2013 15:31

    Umraniye devlet hastanesinden 20.10 kalkan otobus 9.00 da umraniye carsida oluyo 15 dk mesafeyi 50 dk da geliyolar bu sorun hagta ici ve hafta sonu hep ayni lutfen saatlere uygun gelin isimize gec kaliyoruz umraniyeye tek sefer otobus vermeniz cok guzel oldu saatlerede uygun gelinirse cok daha guzel olack yetkili kisinin bukadar yorum yazan kisilere cevp vermesini rica ediyruz ..

    YanıtlaSil
  17. Aleyna yılmaz27 Mart 2013 19:55

    ek sefer istiyoruz.otobüste tıklım tıklım oluyoruz.bu nedenden dolayı bir çok kez bayıldım.

    YanıtlaSil
  18. lütfen, lütfen rica ediyorum 10 numaranın daha sık sefer sayısı olmasını mümkün kılınız, perişanız şerif alideyiz başka şansımız varmı yok işte, ne yapalım kanadım olmasını öyle çok istiyorumki 10 numaraya ihtiyacım kalmasın .

    YanıtlaSil
  19. 4 aydır ıse gıdıp gelırken 10 numarayı kullanıyorum ama nasıl oluyo anlamadım ne ınternettekı otobus saatlerı uyuyo nede benım not ettıklerım nasıl calısma duzenı var hala anlamadım
    artık bıkkınlık geldı bu durumdan
    bu sayfayı ınsallah bırı okuyodur umarım bıseyler degısır artık ....

    YanıtlaSil
  20. YETKILILER KIZIYOR ARAC ALIMI ARTTI DIYE.TOPLU TASIMA ARACLARINI KULLANIN ISTANBUL DA TRAFIK SORUNU BIRAZ DA OLSUN COZULSUN DIYE.AMA SADECE KONUSUYORLAR.SABAHLARI OTOBUSLER TIKLIM TIKLIM GELIYOR DURMUYORLAR BILE.INSANLAR DIPDIBE GIDIYORLAR.REZILLIK DIZ BOYU.HERGUN ISE GEC KALIYORUM.SABAHLARI IS SAATI SEFER SAYISINNI ARTTIRIP INSANLARA EZIYET ETMESENIZ OLMAZ MI YA.SONRA ARAC ALIMI TRAFIK COK DIYE ISYAN EDIYORLAR NE YAPALIM?İMKANIM OLSA BEN DE GIDIP ALIRIM BU CILEYI CEKECEGIME.....

    YanıtlaSil
  21. gercekten çok guzel bı sefer oldu çogu yolu kestırme oldu ama sefer saatlerı dhaah sık olursa ck ıyı olur sayet bugun umranıye cakmak sevgi parkında 50-55 dakıka otobus bekledık lutfen dıkkate alınsın.

    YanıtlaSil
  22. Mücahit Çelik17 Haziran 2013 15:43

    Arkadaşlar ek sefer isteklerimizi iett nin resmi sitesine yazalım topluca böylece ek sefer gelir. Bu kişisel bir site olduğu için buraya yazmanın bir mantığı yok.

    YanıtlaSil