13 Temmuz 2012 Cuma

kim milyoner olmak ister başvuru formu doldur atv

kim milyoner olmak ister başvuru formu doldur atv 2013


KENAN IŞIK KİM MİLYONER OLMAK İSTER BAŞVURU KATILIM FORMU DOLDUR ATV

ATV de kim 500 milyar ister tarzı yeni bir yarışma başlıyormuş. ismi kim
milyoner olmak ister. galiba bilgiye dayalı olacak bu yarışma ne zaman başlayacak hangi günler saat kaçta yayınlanacak bilemiyoruz ama yarışmaya katılmak yarışmacı olmak isteyenler için atv com tr nin "kim milyoner olmak ister başvuru formu doldur atv 2012" nun bulunduğu ilgili sayfasına sizleri iletiyoruz. lütfen buraya ben filanca yerde oturuyorum adım falan kendime güveniyorum lütfen beni de yarışmaya alın filan yazmayın. daha önce bugün ne giysem başvuru katılım formunu paylaştık aman ya Rabbi şuraya bakın sayfanın altına yorum kastırmışlar. kim milyoner olmak ister başvuru formu doldur atv 2012 aşağıdaki bağlantıya tıklayınca açılır. bu oyunun flaş versiyonunu oynamak isterseniz tıklayınız: "kim milyoner olmak ister oyna"


-->

KATILIM FORMUNU AÇMAK İÇİN TIKLAYINIZ

210 yorum:

  1. yarısmanızı cok begenerek izliyorum ilk okul mezunuyum ama kendıme güveniyorum yarısmanızaa katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. abi artık garibanları görseniz diyorum paraya çok ihtiyacım var ne olur bizide yarışmaya alın

    YanıtlaSil
  3. Güzel buluyorum, iddialıyım, katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. ben kim milyoner olmak istere katılmak istiyorum.d.d.d

    YanıtlaSil
  5. bu yarışma bizim yaşama nedenimiz.yarışma sezon finali olduğunda sanki güneş doğmadı sanki çiçek açmadı sanki kuşlar uçmadı ama şükürler olsunki bugün başlıyo artık evimize güneş doğacak hayat yeniden başlayacak milyoneri izlerken reklamları bile heyecanla izliyoruz BİR TEK MİLYONER OLSUN BİZE BİŞEY OLMAZZZZZ :D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  6. lise mezunuyum tek isteğim 1 milyonluk soruyu görmek ve biraz da para ihtiyacım olduğundan katılmak istşyorum kenan bey

    YanıtlaSil
  7. Yurdanur DEMİRPENÇE20 Temmuz 2012 14:33

    Kaç defa başvuru formu doldurdum,talebinizi şu anda gerçekleştiremiyoruz dedi ne zaman gerçekleşecek bu talep,daha öncedende yazmıştım SİNOP İLİ DURAĞAN ilçesinden yazıyorum,birazda Taşradan kabul edin artık, bu yarışmaya çok katılmak istiyorum iddialı değilim ama kendime güveniyorum,özelliklede Kenan IŞIK'ı tanımak ve görmek istiyorum.SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  8. katilmak cook istiyorum begenerek izliyorum sizi gorusmek dilegiyle hoscakalin

    YanıtlaSil
  9. bilgilerimi değerlendirmek istediğim için katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  10. YARIŞMAYI İLGİYLE İZLİYORUM VE TAKİP EDİYORUM ÇOK HAŞUMA GİDİYOR ÇOK İYİ SUNULUYOR

    YanıtlaSil
  11. bu yarışmaya katılmayı gerçekten çok istiyorum.kenan ışıkı tanımak büyük bir şeref verir bana.kendime güveniyorum ve seçilirsem 1 trilyonluk soruyu tüm türkiyeye göstereceğime inanıyorum.birçok konuda bilgi sahibiyim,kendimi sürekli geliştiriyorum ve yarışmaya katılmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  12. DİYARBAKIRLIYIM.İKTİSAT BÖLÜMÜNDE OKUYORUM.SÜREKLİ İZLEDİĞİM VE ZEVK ALDIĞIM BİR YARIŞMA.SÜREKLİ DUA EDİYORUM SEÇİLMEK İÇİN.KENDİME ÇOK GÜVENİYORUM VE FIRSAT VERİLİRSE GENÇLERİN NELER YAPABİLECEĞİNİ GÖSTERMEK İSTİYORUM.YAZDIKLARIMIN HEPSİNDE İÇTEN VE SAMİMİYİM.KISACASI YARIŞMAYA KATILMAYI CANI GÖN
    ÜLDEN İSTİYORUM.SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  13. bilginin gücünü en güzel gösteren program

    YanıtlaSil
  14. yıllardır bu programa katılmak ıstıyorum . yeni evliyim ev alcam. lütfen yardımcı olun bu programa katılmak istıyorum . ayrıca kenan beyi cok seviyor ve begenıyorum. lütfen gercekten ihtiyacım var lütfeen! 0506 619 95 09

    YanıtlaSil
  15. bu yarışmaya katılmam lazım. kenan beyi yakından görmek istiyorum severek izliyorum.ilkokul mezunuyum izlerken genellikle bildiğim sorular.birazda paraya sıkışığım.bazı borçlar için

    YanıtlaSil
  16. BAZI BORÇLAR İÇİN KATILMAK İSTİYORUM KAÇ SENEDEN BERİ BU YARIŞMAYA KATILMAK İSTİYORUM.HEMDE SEVEREK İZLYORUM

    YanıtlaSil
  17. ben vanda oturuyurum benim çok ihtiyacım var yarışmaya katılmak istiyurum (tel numarası yasak)

    YanıtlaSil
  18. mehmet ali bircan17 Ağustos 2012 01:35

    yarışmayi sevkle izliyorum ve takip ediyorum kendime güveniyorum ve o parayi alcama inanıyorum bunada çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  19. yarışmayı beğenerek izliyorum.sorular çok kaliteli ve çekici.yarışmaya katılmak istiyorumısrarla başvuruyorum ama olmuyor.nedenini bilmiyorum:(

    YanıtlaSil
  20. nur cemal yosun kaya24 Ağustos 2012 01:33

    benim öğrenim durumum orta okul ben bilgime güveniyorum ben burda yarışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  21. ihsan yılmaz1 Eylül 2012 22:55

    abi bu formu nasıl gönderiyoruz ya ? bi bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  22. HER sene bu yarışmaya katılmak istıyorum ama bı turlu secılemıyorum kayıt konusunda bı sorun yok ama kurayı nasıl secıyolar bılmıyorum kayıt konusunda sağlam bı bılgısı olan varmı arkadaslar

    YanıtlaSil
  23. umutla bekliyorum yabeni çağırırlarsa anam formu doldurup gönderdim fotoğraf eklemeyi bilmedğim için penguen resmi koydum imaj bölümüne kabul edin lütfen bi umut bi ışık

    YanıtlaSil
  24. yakup şengüler29 Eylül 2012 02:04

    heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
  25. Sayın Editör
    türkiyede yayınlanan yarışma proğramların arasında en seviyeli yarışma olmassı ve oldukça ihtiyacımdan dolayı geçen dönmden beri sıramı sabırla bekliyorum.inşaallah bu mutluluğu tadacağım.Bu duygularla sizleri kolaylıklar diler saygılar sunarım.
    Emekli imam -hatip Mehmet kılıç

    YanıtlaSil
  26. mustafa yetkin4 Ekim 2012 02:26

    kayıt formında bazı bölümleri dolduramıyoruz sorunmu var

    YanıtlaSil
  27. ALİ KIZILARSLAN6 Ekim 2012 01:54

    yarışmanızı beğenerek izliyorum ve bende bilgi yarışmanıza yarışmacı olarak katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  28. rıdvan kaya6 Ekim 2012 21:48

    ben sürekli izliyorum ve bazen baktığım zaman sorular kolay gibi görünüyor ve kendime güvenerek katılmak istiyorum lütfen arayın beni 05452512597

    YanıtlaSil
  29. rıdvan kaya6 Ekim 2012 21:50

    bu yarışmaya çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  30. muhammed ali kalfa13 Ekim 2012 04:25

    ya defalaaaaaaarca kaydoldum ama çıkmıyor çook şansızımmmmmm:((

    YanıtlaSil
  31. kenan bey bu yarışmaya mutlaka katılmam gerekiyor çünkü çoookkk sebebim var lütfen bunu değerlendirin lütfennn

    YanıtlaSil
  32. ayşegül kalkan14 Ekim 2012 16:45

    yarışmaya katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  33. H.Kamil ERSOY16 Ekim 2012 18:30

    bir türlü fotoğraf gönderemiyorumçimdattt!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  34. ekrem resul şapcı16 Ekim 2012 18:58

    yarışmanıza renk katmak istiyorum kenan abi

    YanıtlaSil
  35. esin öztürk17 Ekim 2012 21:29

    ben bunu cocuklarımın ihtiyaclarını karşılamak icin katılmak istiyorum birazda sıkıntım var eşimden ayrıyım lütfen bana bir şans verin teşşekürler

    YanıtlaSil
  36. programınızı beyenerek izliyorum hakkari şemdinli ilçesinden katılmak istiyom lütfen kabul edin numaram 053xxxxxxxxx

    YanıtlaSil
  37. LÜTFEN KABUL EDİN

    YanıtlaSil
  38. hakan çetinkaya20 Ekim 2012 03:09

    bende katılmak istiyorum asıl form doldurabılırım ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  39. Gündüz Sönmez20 Ekim 2012 23:51

    yarışmanıza katılmak istiyorum..inş.. olur

    YanıtlaSil
  40. Gündüz Sönmez20 Ekim 2012 23:53

    selamlar yarışmazını fırsat buldukca izliyom.. ve katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  41. Yüksel Kemiksiz23 Ekim 2012 03:22

    Yıllar önce gönderdiğim formu güncelleme şansım varmı. Yaşımız iyice geçmeden artık çağırsanız diyorum. yeni başvurda yapamıyoruz.

    YanıtlaSil
  42. A.TANER ÖZGÜR23 Ekim 2012 03:34

    BİLGİ ELBETTE SINIRSIZDIR. YARIŞMAYI YILLARDIR İZLİYORUM VE HER YIL MÜRACAAT EDİYORUM, FAKAT BİR TÜRLÜ ÇAĞRILMIYORUM. ÇAĞRILIRSAM VE ŞANS GÜLERSE KEYİFLİ YARIŞMA ÇIKARACAĞIMI UMUYORUM. SELAMLAR.

    YanıtlaSil
  43. şirin dönmez23 Ekim 2012 23:37

    bir an önce bu yarışmaya katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  44. şirin dönmez23 Ekim 2012 23:38

    katılmak ve kazan mak

    YanıtlaSil
  45. kenan balıkçı24 Ekim 2012 00:27

    bilgime güveniyorum

    YanıtlaSil
  46. şenol usluoglu26 Ekim 2012 21:37

    onemli olan yarişmak

    YanıtlaSil
  47. Progrminizi cok seviyorum progranimiza katilmak isterim :)

    YanıtlaSil
  48. emre menteş27 Ekim 2012 20:50

    o heycanı yaşamak istiyorum

    YanıtlaSil
  49. emre menteş27 Ekim 2012 20:51

    O HEYCANI BENDE YAŞAMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  50. YARIŞMAYI BEĞENEREK İZLİYORUM VE YARIŞMACI OLMAYI ÇOK İSTİYORUM BUNA İHTİYACIM DA VAR

    YanıtlaSil
  51. serap gebesoglu29 Ekim 2012 16:43

    Bekliyorum, demek ki varim ve hala yasiyorum...
    Bu varolusun bir kismini sizinle paylasmak istiyorum.Lütfen kabul edin...
    tel:0049/2116502377
    :0049/15782534792

    YanıtlaSil
  52. Aziz Yılmaz30 Ekim 2012 13:20

    Yarışmaya katılmak ve en güzeli Sn Kenan IŞIK ile tanışmak isterim

    YanıtlaSil
  53. Aziz Yılmaz30 Ekim 2012 13:21

    Yarışmaya katılmak ve en güzeli Sn. Kenan IŞIK ile tanışmak isterim

    YanıtlaSil
  54. rıdvan temel30 Ekim 2012 13:57

    efenim yüksek huzurlarınız dan mütevvellit bu organizeye benim de baş vurmam mümkünmü acaba ?? :)

    YanıtlaSil
  55. Ergül İçseloğlu30 Ekim 2012 17:46

    Ben yarışma mülakatına katıldım. Ancak nedenini bilmiyorum ama 2. mülakata çağrılmadım. "Biraz uçuk kaçık olup, borç içinde debeleniyorum"mu demek gerekiyordu acaba? Ama pes etmeyeceğim yine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  56. Bu heyecanı bende yaşamak istiyorummmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  57. Programımızızevkle izliyorum bir gün kısmet olursa orada yarışmak isterim

    YanıtlaSil
  58. her zaman izliyorum programı.borcum var işallah bir şeyler yaparım ALLAH ın izni ile

    YanıtlaSil
  59. KATILMAYI ÇOOOK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  60. PROĞRAM DİĞERLERİNDEN ÇOOOK FARKLI

    YanıtlaSil
  61. faruk kapçak3 Kasım 2012 14:24

    ne olursunuz ben de katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  62. faruk kapçak3 Kasım 2012 14:27

    ne olursunuz benim durumum hiç iyi diyil ben de katılmak istyorum proğrama lütfen lütfen

    YanıtlaSil
  63. faruk kapçak3 Kasım 2012 14:29

    lütfen beni arayın lütfen lütfen 0544 xxx xxxx 54

    YanıtlaSil
  64. servet kantaş3 Kasım 2012 18:48

    slm ben elazığda katılmak istiyorum yarışmaya cep 053xxxxxxx4

    YanıtlaSil
  65. Erdal YILDIRIM5 Kasım 2012 17:47

    Üniversite ögrencisiyim. Uluslararsı ilişkiler okuyorum. Genel kültürüme güveniyorum.Her alanda bilgi birikimine sahib oldugum için iddalıyım.

    YanıtlaSil
  66. kamuran atasoy6 Kasım 2012 01:28

    bizde insanız bizide alın hep istanbul hep istanbulll.. birazda van olsun ya:(

    YanıtlaSil
  67. israfil özkök7 Kasım 2012 15:37

    bende bo yarışmaya katılmak isdiyorum arkadaşlar

    YanıtlaSil
  68. bende katılmak istiyorum kendime göveniyorum çok guzel bir program

    YanıtlaSil
  69. yarışmanıza katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  70. Ben Ankara da yaşıyorum bütün soruları bilecek mantığım olmaya bilir ama sizle yarışmak beni çok mutlu eder 05079509057

    YanıtlaSil
  71. amcamda katılmak istiyor

    YanıtlaSil
  72. bende bilgeliğimle para kazanmak istiyorum.o kadar...

    YanıtlaSil
  73. cok borcumvar yeni dügün yaptım çok fazla ihtiyacım var bu yarışmaya kenan beyin karşısında

    YanıtlaSil
  74. tlf 0530 553 22 19 mutlaka bekliyorum

    YanıtlaSil
  75. bende bu yarışmada yer almak istıyorum cok fakırım allah rızası ıcın ne olur

    YanıtlaSil
  76. bende katılmak istiyorum kendime çok güveniyorum.125 tl ye kadar gidebilecegmi biliyorm

    YanıtlaSil
  77. bu yarışma başladığından beri takipçisiyim. neredeyse bu yarışmayla yaşadık yaşlandık.ben işe girdim bu yarışmanın müptelasıydım emeklime üç sene kaldı halen müptelasıyım. o zamandan beri müraacat ettim ediyorum .yılmadan devam edeceğim. taaki seçilene kadar. çok severek. izliyorum bilgi ağacından bende meyve yemek istiyorum .Kenan beyle yarışmam büyük bir gurur benim için olacak. teşekkürler. atv yapımcıları çok teşekkürler böyle kaliteli yapımlar hep kalıcıdır.

    YanıtlaSil
  78. paraya ihtiyacım var birde kenan beyle tanışmayı cok istiyorum ona karşı büyük hayranlığım varr.

    YanıtlaSil
  79. çok bi bok biliyosunuz ya bir de yarışmaya katılacaksınız.
    adresim = fırat mah.gaziantep/nizip mahallede tek takım elbise giyen benim. kime sorsanız söylerler. hocanın bakkalına sorarsanız yerimi tarih ederler. :))

    YanıtlaSil
  80. nurettin gürdal14 Kasım 2012 19:00

    merhaba kenan bey ben orta okul mezunuyum yarışmanıza katılmak sizinle birlikte o atmosferi paylaşmak istiyorum ilginize şimdiden teşekkürler başarılar.

    YanıtlaSil
  81. Merhaba kenan bey ben lise okuyorum disardan yarismaniza katilmak cok ama cok istiyorum insallah sizin programiniza gelmek nasip olur

    YanıtlaSil
  82. BEN SABIKALI VE ALKOLİK BİRİYİM VEDE PİSKOPATIM BİZİMGİBİLERİNDE HAKKI DEĞİLMİ KATILMAK TABİ İLK OKUL ÜÇE KADAR OKUDUM OLMAZ HALKIN YARIŞMASI BUMU BENİM KATILMA HAKKIM SIFIR YANİ 4 SINIFTANIM AMA ARKDAŞLAR BANA CEK DER KENDİ ÇAPIMDA CENTİLMEN SAYILIRIM TELİMDE YOK YAZİM BELKİ KABUL EDERSİNİZ SİTEME NOT BIRAKIN SİTEM ETMİYİM YETER ARTIK ULANNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  83. merhaba atv emekçileri ben ilk okul mezunu hayat tecrübeli sosyal bi kişiyim şansım varsa bende yarışmacı olmak istiyorum bilgimi sınamak babında

    YanıtlaSil
  84. Formu doldurdum . Umarım çıkar. Çok iddalı değilim ama eğitim için gerekli parayı kazanırım gibi geliyo . İnşallah çıkar .

    YanıtlaSil
  85. Kamola Muratova27 Kasım 2012 01:55

    merhaba ben bu programi severek izliyorum katilmak istiyorum yabanci uyruklularida kabul edermisiniz bu hakkinda bir bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  86. ülkü sarıkaya28 Kasım 2012 18:00

    bende katılmak istiyorum ama bi türlü başvuru formunu dolduraamdım nasıl oluyor..

    YanıtlaSil
  87. BU YARISMADA YER ALMAK EN BUYUK HAYALIM CUNKU YARISMnın ve KENAN BEYIN HAYATIMA YON VERECEGINI BILIYORUM

    YanıtlaSil
  88. ılk mülakata gırdım ama cevap gelmedı.krıterk,lerınızı cok merakm edıyorum.ben 55 yaşındayım daha çok genclere yer verıyorsunuz onların önünde daha cok uzun yıllar var bızım artık kısıtlı.şu ahır ömrümde bır kez bıle şanslı olamadım. bu şansı veremezmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  89. Kim milyoner olmak ister?kim istemez ki.Ama hak ederek, sorulan soruları bilerek,bilmenin ve bilginin karşılığı bağlamında.Devamlı programı devamlı izliyorum benim şahsi olarak düşündüğüm şu.Başvuruda bulunanlar ve katılma hakkını kazananların %98 i İstanbuldan.Şans oyunlarında Büyük ikramiyenin %80 İst.Pendik,ANKARA Çankaya ve ANtalya Muratpaşa'ya çıkması gibi.Programı tüm ülke izliyor sadece İstanbul değil.Bana defalarca başvurmama rağmen sıra hiç gelmedi.Katılanları izledikçe tarafıma ne büyük bir haksızlık yapıldığına anlıyorum.Programın adı bence Sadece İstanbul ve kimse bilmesin olsun.Programın daha kaliteli ve izlenesi olması için benim gibi yarışmacıların katılması gerektiğini düşünüyorum.HODRİ MEYDAN diyorum.Ayrıca önerim şu dur Programınızla ilgili olarak daha hakça olması için internet ortamında bilgiye dayalı ön eleme oluşturulur diye düşünüyorum.devamında program daha inandırıcı ve katılımcı olur.Herkes bilgi düzeyinde eşit olduğuna inanır.Siz böyle yapmayınca ilk soruda elenen sadece para peşinde olanlara imkan tanımış oluyorsunuz.İdare etmeyi ya da bu yarışmacılarla yarışmayı bırakın daha iyi olur.Bir de yarışma öncesinde eleme yapıldığına aday yarışmacılara 40 soru sorulduğuna inanmıyorum.Eleme de bu kadar soru soruluyorsa katılanların durumu içler acısı.Sonuçta 1.000.000 luk soruyu görmek istiyorum.Yok sa siz görmek istemiyormusunuz.

    YanıtlaSil
  90. seyfettin karcadurmuş4 Aralık 2012 14:18

    yarışmaya bende katılmak istiyorum belli bi miktar kazanırsam kısmetse ev almak istiyorum

    YanıtlaSil
  91. MEHMET ALİ ÇADIRCI4 Aralık 2012 16:24

    yarışmaya bende katılmak istiyorum çünkü kazanacağım paraya çok ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  92. ferdi arıkanoğlu5 Aralık 2012 15:09

    kendime guvenıyorum parayada ıhtıyacım oldugundan katılmak ıstıyorum

    YanıtlaSil
  93. YARIŞMANIZA KATILMAYI ÇOK İSTİYORUM VE BİLGİLERİME GÜVENİYORUM 0532 775 82 09 LÜTFEN BİLGİLENDİRİN

    YanıtlaSil
  94. kenan ışığı canlı görim tokalaşim ve onla yarışim benim için dünyanın en büyük ödülü olur ve başarılı olacağımdanda eminim

    YanıtlaSil
  95. kenan ışıkla tanışmak istiyor onla yarışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  96. yarışmaya kayıtlıyım acil çağırmanızıbekliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  97. Aciı katılmam lazım.Lütfen yarışmaya davet edin geleyim

    YanıtlaSil
  98. geçen sene form doldurdum.daha ne kadar prova yapayım artık yaşamak istiyorum o heyecanı. ve benim gibi sabırsızlıkla bekleyenlerin olduğuna inanıyorum.lütfen dikkate alın.....

    YanıtlaSil
  99. süleymançineli8 Aralık 2012 22:50

    merhaba buyarışmayaçok sevdigimiçinkatılmakistiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  100. MERHABA,KENAN IŞIK'IN SUNDUGU ''KİM MİLYONER OLMAK İSTER''YARIŞMASINI SEVEREK İZLİYOR VE YARIŞMACI OLARAK KATILMAK İSTİYORUM:)

    YanıtlaSil
  101. serdal altungül10 Aralık 2012 17:30

    Valla ben kazansam sabaha kadar eylenicem

    YanıtlaSil
  102. yarışmanıza katılmak istiyorum.Davet ederseniz memnun olurum.

    YanıtlaSil
  103. durmuş korkmaz11 Aralık 2012 02:27

    ilk okul
    mezunuyum ama kendime güveniyorum bu yarışmaya lütven davet edin çok ittiyacım var çünkü kazayacasğın çok ittiyacım var lütven

    YanıtlaSil
  104. mehmet salih taştekin11 Aralık 2012 02:46

    ben diyarbakirda oturuyorum ve yeni nişanlandim sev8digim kizla ve cok zor gunler geciriyoruz ve işsizim bu yizden cok huzursuz ama burda işsizlik sıkintisi cok var fabrika şirket yok o yuzden cok ihtiyacim ve eyer bana şans verilirse basaracgima inaniyorum kenan bey lutfen bize yardimci olun

    YanıtlaSil
  105. lütfen kaydımı kabul edin evimin taksitlerini ödeyeceğim teşşekürler..

    YanıtlaSil
  106. Metin BAYRAKTAR12 Aralık 2012 11:28

    programı çok ilgi ile izliyorum bilgime ve kendime güveniyorum yarışmaya katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  107. öğrenciyim üniversiteye hazırlanıyorum üniversite eğitimim için paraya ihtiyacım var başvurumu ne olur kabul edin

    YanıtlaSil
  108. ÇİLEM SARIKAYA12 Aralık 2012 22:15

    ben yarışmanızı çocukkenden takıp edıyodum sımdıde edıyorum ben yurttan çıktım cocuk esırgeme kurumundan amacım oradan cıkan ınsanlarında bı yerlere gelebılecegıdır benıde programınıza kabul edersenız cok sevınırım

    YanıtlaSil
  109. mehmet gündüz12 Aralık 2012 23:56

    benmi valla 125 bine kadar gelirim mutlaka bi deneyin bakalım o universite mezunlarımı yoksa benmi saygılar 05383065941 ulaşın lutfen

    YanıtlaSil
  110. ben izmirden yazıyorum paraya ihtiyacım var eger nasipse bende katılıp yarışmak istiyorum yanlız yaşayan ve kirada oturan biriyim inş.seçilirim.herkeze hayırlı yarşmalar

    YanıtlaSil
  111. maddı durumum kötu olduhundan yarısmaya katılmak istıyorum lutfen

    YanıtlaSil
  112. Ben hatice oktay yarışmanıza katılmak istiyorum 50 yaşındayım beni almak isterseniz çok sevinirim beni lütfen bilgilendeirin 0534 867 90 26..

    YanıtlaSil
  113. ya defalarca doldurdum artık bir kere olsun dönün ...ne olur ya yeni yıla güzel umuttlarla girelim editör size sesleniyorum sevap işlemek isttemezmisiniz.....

    YanıtlaSil
  114. emekli polis memuruyum. Kendime guveniyorum yarismaya nail olursam cok mutesekkur olucam.

    YanıtlaSil
  115. hürü kılıç16 Aralık 2012 21:03

    çok paraaya ihtiyacım var okumam lazım

    YanıtlaSil
  116. muhammet atılgan16 Aralık 2012 21:05

    çok büyük bi bağış yardım yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  117. yarışmayı hiç kaçırmam ve her seferınde bende yarışmacıyla yarışıyorum ve bana cok basıt soruar gelıyor bende bu yarişmaya katılmak istiyorum kazandıgım paraylada ümreye gitmek istiyorum

    YanıtlaSil
  118. hamza subaşı16 Aralık 2012 23:42

    bakın kardeşim uzun lafın kısası kabul edin nolcak yani

    YanıtlaSil
  119. hamza subaşı16 Aralık 2012 23:44

    saygılar editör bey:)

    YanıtlaSil
  120. hamza subaşı16 Aralık 2012 23:47

    ben cıkıom internet surem doldu kabul ederseniz iii olur baskada bişi yok kalın saglıcakla

    YanıtlaSil
  121. hamza subaşı16 Aralık 2012 23:49

    daha 10 dakam var dedim belkı kabul olunur bıdaha yolıyayım

    YanıtlaSil
  122. yarişmaya katilmak ıstıyorum

    YanıtlaSil
  123. halim başaran17 Aralık 2012 17:08

    yarışmayı çok sevdiğim için katılıyorum.hiç kaçırmam

    YanıtlaSil
  124. halim başaran17 Aralık 2012 17:10

    HEP KATILMAK İSTEMİŞİMDİR. ONUN İÇİN BAŞVURU YAPIYORUM.

    YanıtlaSil
  125. Neslihan TUĞALAN17 Aralık 2012 20:40

    Daha önce böyle bir yarışmaya katılmadım.Benim için büyük bir deneyim ve heyacan olacak.Begenerek izliyorum ve katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  126. hamide özdemir hukul17 Aralık 2012 20:43

    küçüklüğümden beri seyrediyorum ve o koltuğa oturmak en büyük hayalim şimdiden çok ama çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  127. bedrettin dinç18 Aralık 2012 12:29

    programınızı ılgiyle izliyorum. kendime güveniyorum.ve bu yarışmaya cok ihtiyacım var. küçüçük bir esnafım. beni kabul ederseniz cok memnun olurum

    YanıtlaSil
  128. MUSTAFA AKKOCA18 Aralık 2012 14:14

    YARIŞMANIZ HEM BİLGİ HAZİNEMİZİ ZENGİNLEŞTİRİYOR HEM DE KENAN BEYİN TÜRKÇE'Yİ GÜZEL KONUŞMASI PROĞRAMA TAT ÜZERİNE TAT KATIYOR.
    BENDE KATILMAK İSTİYORUM AMA KENDİME PEK GÜVENMİYORUM.
    NASİP

    YanıtlaSil
  129. mustafa eryılmaz18 Aralık 2012 14:52

    yarışma çok güzel kendimin başarılı olabileceğimi düşündüğümden katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  130. merhabalar uzun zamandır yarışma programınızı severek izliyorum sizlerden yarışma programınıza katılmak için davetinizi bekliyorum saygılarımla...

    YanıtlaSil
  131. programızı severek izliyorum ve kenan ışıkla tanışmak ve yarışmak istiyorum 0542 295 49 13

    YanıtlaSil
  132. mevlüt bağcı19 Aralık 2012 02:25

    birgun bu yarışmada olmayı cok ısterım olurda kabul edılırsem cok sevınırım bu arada kendımede guvenıyorum:))

    YanıtlaSil
  133. mevlüt bağcı19 Aralık 2012 02:29

    VALLA PARA HERKEZE LAZIM OLDUGU GIBI BANA VE AILEMEDE LAZIM OLRDA KABUL EDILIRSEM VE IYI MIKTARDA PARA KAZANIRSAM COK RAHATLARIZ INŞALLAH KABUL EDILIRIM MEREKLA BEKLICEM CEVABINIZI TŞKLER

    YanıtlaSil
  134. saygılar bizden

    YanıtlaSil
  135. abdulhalık bulut19 Aralık 2012 19:06

    yıllardır izliyorum izlerken ailecek hoşumuza gidiyor tebrik ederim

    YanıtlaSil
  136. Bora Akyazıcı19 Aralık 2012 19:55

    hepsini alıcam

    YanıtlaSil
  137. Bora Akyazıcı19 Aralık 2012 19:57

    BÜTÜN PARAYI ALIP GİDİCEN.

    YanıtlaSil
  138. Hasan Hüseyin ÇALICI19 Aralık 2012 22:16

    Yıllardır Severek İzliyorum yarışmaya Katılmak İstiyorum

    YanıtlaSil
  139. nurşen çelik20 Aralık 2012 01:41

    merhaba bende katılmak istıyorum takıp edıyorum inşallah kabul edılırım bu yarışmaya katılmayı çok ıstıyorum ihtıyacım var umarım dıkkate alınır şımdıden tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  140. yarışmayı çok seviyorum ve izliyorum lütfen benide alın

    YanıtlaSil
  141. 50.000 TL borcum var yarısmayıda her hafta izliyorum... inşallah sizinle yarışmak bana ve ddeğerli başka bir yarışmacılara nasip olur...

    YanıtlaSil
  142. Merhaba: yarışmayı begenerek izliyor ve katılmak yarışmak istiyorum bunu yanı sıra tabiki paraya da ihtiyacım var umarım şans bana döner teşekkürle:)

    YanıtlaSil
  143. Merhaba: yarışmaya takip ediyorum ve bende katılıp yarısmak istiyorum ,ve tabiki en büyük etken paraya ihtiyacım olması umarım şans artık bana bari burada döner:) şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  144. kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  145. paraya ihtiyaçtan ötürü katılmak ve kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  146. merhaba yarışmayı takip ediyorum inşallah yarışma sansını bulurum

    YanıtlaSil
  147. SEVGİ YUMUŞAK22 Aralık 2012 20:58

    KATILMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  148. SEVGİ YUMUŞAK22 Aralık 2012 21:16

    KTILMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  149. Aydın Dönder22 Aralık 2012 23:19

    Yarışmanızı çocukluğumdan beri beğeniyle izliyorum.Paraya her insan gibi ihtiyacım var.2 yıllık lise mezunuyum.eğer yarışmanıza katılma şansım olurda kazanışırsam çalışıp öğrenimime devam etmek istiyorum; şimdien teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  150. sabahatin.güler23 Aralık 2012 04:37

    bende yarışmak istiyom

    YanıtlaSil
  151. Hüseyin Kasımoğlu23 Aralık 2012 20:20

    Merhaba ben yarışmanızı takip ediyorum. Paraya çok ihtiyacım var bende çok katılmak istiyorum şimdiden çok teşekkürler .

    YanıtlaSil
  152. Nursel Satılmış23 Aralık 2012 20:46

    Merhaba Kenan bey sunmuş olduğunuz yarışmayı ilgiyle izliyorum.Emekli hemşireyim,sizden bir şans istiyorum.inşallah olurda bir miktar para kazanabilirsem,3 kızım var,onların eğitimi için kullanmak istiyorum.Saygılarımı sunarım.

    YanıtlaSil
  153. SEÇKİN KARASAKALLI23 Aralık 2012 21:09

    selamun aleyküm yarişmanızı çok beğeniyorum ve sizinle yarışmak istıyorum

    YanıtlaSil
  154. HÜSNE DURAKDEMİR23 Aralık 2012 21:14

    YARIŞMANIZI ÇOK BEĞENİYORUM VE SİZİNLE YARIŞMAK İSTİYORUM BİR MİLYON LUK SORUYUDA ÇOK MERAK EDİYORUM

    YanıtlaSil
  155. NURETİN DURAKDEMİR23 Aralık 2012 21:17

    YARIŞMANIZI SEVİYORUM VE SİZİNLE YARIŞMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  156. HÜSNE DURAKDEMİR23 Aralık 2012 21:21

    yarışmanızı beğenerek izliyorum ve sizinle yarışmayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
  157. yarısmanızı ızlıyorum ılkokul menzunuyum bu yarısmaya katılmayı cok ıstıyorm ınsaallah katılırım katılmasamda canınız sag olsun sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
  158. yarısmnızı ızlıyorum katılmak cok ıstıyorum insaallah katılırım katılmasamda cannız sagolsun sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
  159. hüseyin boyacı24 Aralık 2012 00:30

    merhaba;yıllardır severek izliyorum..yarışmanızı hiç kaçırmıyorum.bende yarışmak istiyorum.ödülden çok o heyacanı yasamak istiyorum ödülde fena olmaz tabii:)

    YanıtlaSil
  160. cemalettin özkal24 Aralık 2012 19:00

    allah rızası için çağırında şu borçlardan kurtilim

    YanıtlaSil
  161. ben 19 yaşındayım Aliağa ticaret meslek lisesinden mezunum yarışmayı severek seyretiyorum kendime güveniyorum yarışmaya katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  162. ben 19 yaşındayım Aliağa ticaret meslek lisesinden mezunum yarışmayı severek seyretiyorum kendime güveniyorum yarışmaya katılmak istiyorum.05312220701

    YanıtlaSil
  163. Sayın Kenan Işık ve ekibine Kenan bey programınızı küçüklükten beri severek ve beğenerek seyrediyorum ayrıca böyle bir yarışma düzenlediğiniz için sizinle mutluluk duyuyorum 19yaşındayım lise mezunuyum halk bankası çağrı merkezinde müşteri temsilcisiyim kendime güveniyorum yarışmanıza katılmakistiyorum.cep tlnm:05316351448

    YanıtlaSil
  164. selim sarıkaya26 Aralık 2012 22:10

    ben 20 yasındayım malatyalıyım yarısmanızı büyük bi ilgi ile izliyorm kendime güveniyorm yarısmanıza katılmak istiyorm 05359286153

    YanıtlaSil
  165. MEHMET SARIKAYA26 Aralık 2012 22:14

    selamlar ben 33 yasındayım malatyalıyım istanbulda yasıyorm yarısmanızı ailecek büyük bi ilgi ile izliyoruz yarısmanıza katılmak istiyorm 053xxxx yasak

    YanıtlaSil
  166. sefer yılgın27 Aralık 2012 15:26

    bu yarışmayı beğenerek izliyoruz sayısal iddaa hiç biri olmadı bari bu olsun artık para bulmam lazım dikkate almanızı arz eder teşekkürlerimi surarım

    YanıtlaSil
  167. milyoner olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  168. 32 yasindayim,bu yarismayi kazanib ve hatimi daha tadlandirarim diye umit ediyorum. programinizi severek izliyoruz.

    YanıtlaSil
  169. 05xxx tel yassah yazmayın artık dolandırırlar sizi saftirikler. (cilekeseditor)
    cuneyt alba

    YanıtlaSil
  170. yarısmanız cok guzel begenerek ızlıyoruz aılecek ama neden formunuzda calısmıyan ınsanlar ıcın hala ıs numaranızı yazın dıye sart kosuyosunuz calısmıyoruzkı ıs numarası yazalım cozemedım bunu yalandan numara sallıyorzu sayenızde...

    YanıtlaSil
  171. KATILMAK İSTİYORUM SESİNLE TANIŞMAK İSTERİM
    KAZANMAK ÇOK GÜZEL YARIŞMAK KEYİF VERİR BANA.
    0537tel yassah hemşerim arar biri sizi dolandırır sonra gelip benim başıma ekşirsiniz (cilekeseditor)

    YanıtlaSil
  172. ben teyyüp gezer manisadan saygı ve selamlarımı
    ileterek yarışmanıza katılmak istiyorum ve seninle tanışmakta isterdim bilgilrimizi tazelemek isterdim
    saygılarımla.

    YanıtlaSil
  173. 1978 içel doğumluyum ilk okul mezunu mobilya dekarasyon işi yapıyorum adanada oturuyorum yarışmaya katılmak istiyorum kendimede güveniyorum saygılar

    YanıtlaSil
  174. 1978 doğumluyum ilk okul mezunu mobilya dekarasyon işi yapıyorum adanada oturuyorum kendimede güveniyorum saygılarımı sunarım. tel 05xxxxxzxx yassah hemşerim tel vermek

    YanıtlaSil
  175. Sayın Kenan Bey ; yarışma programınızı ilgiyle ve zevkle seyrediyorum.Çok kaliteli bir yarışma programı. Sizin sayenizde genel kültürümüz artıyor. Sivas ta Maliye bölümünde okuyorum.Programınıza umuyorum ki inşallah katılma şansı elde etmiş olurum. Yarışmaya dahil edilirim inşallah. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  176. beğenerek izliyorum bu heyecanı bende tatmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  177. merhaba kenan bey programınızı beğenerek ve severek izliyoruz ailece yarışmaya 9 ay oldu başvuru yaptım ama hala geri dönülmedi bana kaideyemi almıyorlar secerek mi alıyorlar onu bilemiyorum ama gerçekten maddi sıkıntılar cekiyorum maddiyattan ziyade sizinle südütyo atmosferinde karşılıklı olmak bana heyecan ve gurur verici olacak yarışmaya katılmak kazanmak isterim bende her insan gibi teşekkür ederim çok saolun bu arada yeni yıl herkese inşallah mutluluk sağlık esenlikler getirir saygılarımla

    YanıtlaSil
  178. BU ARADA TEL NUMARAM 05xxx dxx yassah

    YanıtlaSil
  179. BU ARADA TEL NUMARAM 05xxx xxx yassah ARAMANIZI BEKLİYORUM ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  180. mustafa karasu1 Ocak 2013 21:34

    genel kültürü yüksek bir insanım yarışmanızda yer almak istiyorum üniversite öğrencisiyim beni ararsanız çok memnun olurum.tesekkürler tel no yassah.

    YanıtlaSil
  181. ülkü oğlakcı2 Ocak 2013 16:47

    bu yarışmaya katılmak benim için çok önemli ailemin maddi durumu için

    YanıtlaSil
  182. kenan abi başvuru formunda yazdıgım mıktara çok ihtiyacım var ve orada yarişmak istiyorum

    YanıtlaSil
  183. okan bingöl11 Ocak 2013 00:00

    yarışmaya katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  184. Erkan bingöl11 Ocak 2013 00:02

    yarışmaya katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  185. ugur bingöl11 Ocak 2013 00:04

    yarışmaya katılmak istiyorum tel.05074092269

    YanıtlaSil
  186. Bilgimi ölçmek istiyorum ayrıca kenan ışık,la tanışmayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
  187. mikail yalcın12 Ocak 2013 12:24

    kendimi sınamak ve para kazanmak istiyorum....

    YanıtlaSil
  188. mikail yalcın12 Ocak 2013 12:26

    benim oraya cıkanlardan neyim eksik ben de kazanacağım işallah

    YanıtlaSil
  189. Yarışmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  190. kezban delen14 Ocak 2013 01:07

    bu yarışmaya katılmak ve kazanmak istiyorum e 8 2 b

    YanıtlaSil
  191. kazım yaren21 Ocak 2013 04:30

    kenan bey sürekli izliyorum yarışmayı katılmak istiyorum 05 19 2012 tarihinde başıma gelen talihsiz olaydan ötürü sol femur kemiğim kırık olduğu için calışamaz durumdayım yarışmaya katılmaya çok ihtiyacım var 2 çocumğum var onların rızkını çıkaramaz durumdayım neolur beni seçin KAZIM YAREN 0542 558 68 77 NUMARAM

    YanıtlaSil
  192. sadece yarışmak çok sıkıntıdayım ve bu paraya çok ihtiyacım var benim

    YanıtlaSil
  193. bilgin dağdelen12 Şubat 2013 02:04

    kenan bey merhaba 47 yaşındayım eşimden ve 2 çocuğumdan ayrıldım yalnız yaşamımı idame ettirmeye çalışıyorum ve evime haciz gelecek yardımcı olunursa bu zor durumumdan kurtulacağıma ve kendime güvenim sonsuz efendim saygılarımı sunuyorum

    YanıtlaSil
  194. gökhan akkaya13 Şubat 2013 16:14

    her hafta 10 yaşındaki oğlumla beraber zevkle izliyoruz.davet edilmeyi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  195. bedrettin dinç15 Şubat 2013 18:06

    sayın editör yarışmanızı ilgile izliyorum.sizinle yarışmayı çok istiyorum.genel kültürüm iyidir ve başta kendime güveniyorum.lütfen beni kabul edin.....

    YanıtlaSil
  196. ben bu programı bildim bileli izliyorum 2 kez de başvvuru yaptım ama malesef hala bekliyorum ve artık umudum da kalmadı açıkçası...

    YanıtlaSil
  197. kenan bey yarışmanızı beğenerek izliyorum çokta güzel o atmosferi sizinle birlikte yaşamak isterim inşallah en kısa bir sürede olumlu cevap alırım saygılar.

    YanıtlaSil
  198. kendime inandıgımı düşünüyorum kazanacagımada eminim

    YanıtlaSil
  199. Hüseyin Çiy9 Mart 2013 02:07