Cumartesi, Ocak 01, 2011








Hergele sen ellere oldun gelin dinle

Hergele Aytan gelin oldun ellere dinle


Hergele Aytan diye bir rapçi varmış onuda patlak okurlarımızdan ADA vesilesi ile öğreniyoruz
bizden Hergele den bir parça isteyen okurumuza Hergelenin en çok dinlenen parçası gözümden akan yaşlar senin eserin sen ellere oldun gelin. parçasını paylaşıyoruz parça güzelmiş ben beğendim ama
bu adamda biraz kıroluk var gibi.. arabesk-rap tarzı değişik bir parça dinlemeyenlere tavsiye ederim özellikle gözümden akan yaşlar kısmı dilinize dolanabilir.


Hergele Aytan Gelin oldun ellere sözleri

bu gece benim gecem hadi içelim boş kalmasın kadehim
çok dertliyim mezeye gerek yok ben sek severim
aç müzigin sesini kendime geleyim
meyhaneci hele bi dinle sen beni
hani bi kız vardı hatırladın demi resmini koyardım bu masaya abi
ona bakıp içerdim o benim tek mezemdi
bugün haberini aldım dügünü varmış
hergele+aytan+gelin+oldun+ellerearkadaşlar dedi
gelinlik yakışmış belinede kırmızı kurdele takmış
kısacası abi başkasına varmış
titredi ellerim haberi alınca gözlerim doldu bu acı çok başka
nefeesim kesildi cevap bile veremedim
bu bedenii hemen abi buraya getirdim
içerek unuturum demi
meyhaneci neden bana bakıyon
konuş be abi
gözyaşın akıyor ben ne dedimki
banamı üzüldün boşver be abi
bi kahpe için üzülmeye degermi
neyse meyhaneci bu şişede bitti başım dönüyor ama sen getir yenisini
ben biraz susayım sen tak kaseti aytan sölesin biz içelim abi:

gözümden akan yaşlar senin eserin sen ellere oldun gelin ben se senin tiryakinim gittin günden beri uyku girmez gözüme sebebi neydi güzelim gidişinin ellere hani çok seviyordun şimdi nerdesin nerde bekleyemedin sevgilim gelin oldun ellere....

işte böyle meyhaneci
bu gece böyle bitmezdide ben iyi degilim sanki
geç olmadan gideyim evde anam var beni bekler
görmesin bu halimi hissetmesin neler çektigimi
herkez beni hergele bilirde anam çınar der
neden ana neden çınar dersin derim yıkılmassın ogul dayanıklı ve güçlü olasın ayakta kalasın der
işte meyhaneci anamın dedigi çınar bu gece seninde gördügün gibi yıkıldı
ne dayanacak gücüm kaldı nede ayakta durcak bi halim
çok sevdim çok sevdim be meyhaneci bekle dedim beklemedi
ellere gelin gitti bana burda 7 şişe içirdi
o gelinlik giydi bana da burda kefeni
neyse abi yolum uzun ben gider
bu kalbim sanmam ki başkasını sever
hakkını helal et hakkını helal et meyhaneci


HERGELE AYTAN GELİN OLDUN ELLERE VİDEO cep için indir

DAİLYMOTİON VİDEOSU



YOUTUBE VİDEOSU


Cep için hergele aytan 3gp videoları 176x144 çözünürlüktedir.
real player ile açılır izlenebilir. ellere gelin oldun parçasının boyutu
0.8 mb dir. yani 800kb hergele ft aytan dan bu parçayı cebinize indirmek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayın



hergele-gelin-oldun-eller.3gp indir

8 yorum:

  1. çok güzel ya ben çok beğeniyorum işte bu şarkılar benim tiplerim ya hergele polemick dj ateş trpkolik yani ben kısaca kız repçiyim süper rep yaparım

    YanıtlaSil
  2. heeee sağır sultan okanın dediği doğrumu sen chatcimisin ya vay be bu zaman kadar bende burası ii site die burdan şarkı dinliom he bide bu siteyi açıp şarkı dinlerken rap sölüyodum beeee bida ne bu siteyle ne de sağır sultanla işim dahi olmaz

    YanıtlaSil
  3. cesaretin mi yok nie yazmıon bu erkek milleti böle işte sıkışınca köşeye gider ahıra bile olsa gider

    YanıtlaSil
  4. ya ne biçim şarkı eklemişin ya takılıo ya çalmıo ooo ben internetten dinlerim o zaman ya bu siteye girmek için zahmet uygulamam valla baksana şimdi dinliodum takıldıı da da çalmıo yaaaa siçim böle şarkıya ooo hiç bişey de zaten düzgün giderse şaşcam aaaaaa buna direk bi çözüm yaaa olsun çizilmesin buna bi çare lütfen

    YanıtlaSil
  5. şarkı ekliceksen adam gibi ekle ceksin tmm mı

    YanıtlaSil
  6. videodaki hq yu kapat yada youtube videosunu ekledik.

    YanıtlaSil