22 Haziran 2010 Salı

Vodafone aylik cepneti pc ve laptopta kullanmak





Vodafone aylık cepnet tarifesi ile pcden internete girmek



Vodafone+aylik+cepneti pc ve laptopta kullanmak

Vodafone un 8 liralık (7.99) aylık sınırsız cepnet kampanyası (12 tl oldu yeni abone kaydı yok sadece eskiler devam ediyor güncelleme eylül 2013)  ile bilgisayarınızdan laptopunuzdan notebook ununzdan her türlü bookunuzdan :) telefonu modem olarak kullanarak sınırsız
internete heryerden ayda 8 tl ye bağlanabilirsiniz. bunu yapmak için gerekli malzemeleri ve aylık sınırsız vodafone cepnet i bilgisayarda (dizüstünde) kullanma yöntemini bu konuda bulacaksınız.
biz ince eleyip sık dokuduğumuz için biraz yavaş konu açıyoruz. ha birde konumuzu alıntılarsanız ne olur ne olur link verin site yasaktan dolayı yeni yeni kendini toparlıyor.
şimdi gelelim vodafone mobil cepten tarifesi ile bilgisayardan internete bağlanmaya.




VODAFONE SINIRSIZ AYLIK CEPNET'İ PC DE KULLANMAK İÇİN GEREKLİ MALZEMELER


1-NOKİA BİLGİSAYARA BAĞLANABİLEN CEP TELEFONU (2. elleri 150-250)

2-HALİYLE NOKİA BAĞLANTI KABLOSU (10-20 tl)
kablonuz yoksa bluetooth lada bağlanabilirsiniz ama biraz daha yavaş olur.

3-NOKİA PC SUİTE PROGRAMI (ücretsiz)

4- Vodafone faturalı veya faturasız hat(kontürlü)

5- hattın içinde en az 8 tl bakiye

6- internete bağlı bir bilgisayar yada notebook (dizüstü ve laptop da yazalım)

Tüm bunlar elinizde var ise 10 dakika sonra telefon interneti ile bilgisayardan internete bağlanabilirsiniz demektir.

Vodafone aylık cepnet tarifesi ile bilgisayardan internete nasıl bağlanılır?


öncelikle vodafone cepnet aylık 7.99 luk tarifesine internet ayarları yapılmış nokia telefonumuzdan geçeriz. bunu yapmak için ABONE AYLIKCEPNET yazıp 3636'ya mesaj göndereceksiniz.
( iptal etmek için IPTAL AY kota sorgulamak için SOR AY yazıp 3636 ya gönderilir)
Bu tarife için telefonunuzun 3G li olması GEREKMEZ.
Bu tarife de telefonunuz 3g li ise aylık 100mb a kadar 3g hızında internet kullanabilir 100 mb den sonra 96Kbps hıza düşer fakat sınırsız olarak yine kullanabilirsiniz.cep telefonunu modem olarak kullanma yani
detaylı bilgi için: vodafone aylık sınırsız 8 tl net kampanyası kalkmıştır diğer aylık vodafone cep kampanyaları için vodafone aylık sınırsız internet kampanyaları haberimize tıklayın

bunu yaptıktan sonra gelelim cepten interneti kulanacağımız bilgisayara nokia pc suit yüklemeye

nokianın pc suit yazılımını sitesinden telefonunuzun marka ve modelini girerek indiriyorsunuz.

İndir pc suite

evet indirdim kurdum ve bağlandım. şu anda evdeki modemimi kapattım ve telefonumun interneti ile konuyu düzenliyorum hız olarak gayet iyi.

şimdi sizlerle bağlantı sırasında aldığım ekran görüntülerini paylaşacağım.

PC SUİTE İLE TELEFONU MODEM OLARAK KULLANMAK RESİMLİ ANLATIM


PC SUİTE SİZ NOKİA TELEFONLARIN İNTERNETİNİ PCDE KULLANMA VİDEO

69 yorum:

  1. İlgilenen arkadaşlara tavsiye ederim 100 mb sonra. 96 kpbs yani 12 kb/sn diye kesim bir sınır yok.
    bulunduğum yörede 3g yok o yüzden edge ile giriyorum ve 25-35 kb/sn oluyo.söylenin 3 katı nerdeyse.
    Normalde kış sezonu mbit'lik hızlarda giren arkadaşlar burun kıvırsalarda.
    benim gibi öğrenci olup 3 aylığına memlekette gittiğinde internet olsunda hızı önemli değil, yeterki cebimi soymasın diyen arkadaşlar için son derece uygun.
    Birşey indirmek ve izlemek için IDM gibi proğramları öneririm, sınırları görürsünüz.

    Not: Bulunduğum yörede telefon vericisiyle aramda 200m mesafe anca var aynı hıza siz ulaşmamayabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  2. Sağır Sultan19 Temmuz 2010 16:54

    Teşekkürler bilgilendirme için ben haberi giren kişiyim konu sonundaki resimli anlatımda da görüldüğü gibi istanbul beykoz da nokia 6120c cihazı ile 3g kapalı olarak gprs ile masaüstü bilgisayarım 460 . Kbps hız ile internete bağlandı
    Ve hızı gayet mükemmel ilerde siz sevgili yorum yazan tık tık yapan okurlarımız için düşük hızlı interneti hızlandırma yöntemini de patlatacağım bizi takip edin.
    Zart deletede zurt deletede çip de bip te zurriyyette murriyyette yazmaz bunlar

    YanıtlaSil
  3. bilgi için gerçekten teşekkürler çok işime yaradı..
    fakat bir kaç sorum olacak ben bir kaç yerde araştırma yaptım.. GSM şirketleri ayrı ayrı bağlantılarını anlatmışlar mesela ben avea yada turkcell hattımı taksam sadece resimde anlatılanlarla yine bağlanabilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. Sağır Sultan3 Ağustos 2010 22:07

    Nokia pc suite ile internete bağlanmak için şebekeden internet ayarları yapılmış bir telefonunuz olması gerekiyor yani.cepten internete girebildiğiniz bir telefon.
    o ayarlarda her şebekede farklılık gösterebilir.
    ama internete girebilen bir telefonla pc suite den pcyi internete bağlamak resimli konuda anlatıldığı gibidir
    Gökhan patlak okurumuz..

    YanıtlaSil
  5. nokia pc suite yüklemeye gerek yok ağ bağlantılardan gerekli ayarları yapmak için www.vodafone.com.tr adresinden ağ bağlantı ayarlarını yapıp telefonunuzun ayarlarınıda yapıp nokia icin *99# ağ bağlatılardan cevirmeli bağlantıya yazın arayın hız 115.2kbps oluyor

    YanıtlaSil
  6. senin yorumun cem yılmazın esprisini hatırlattı bana
    yapılmışı var diye sunuyorsun.

    pc suite açıp nereye gireceğiz hangi ayarları yapacağız.
    data kablosunu takınca telefonda ve bilgisayarda neleri yapacağız anlatmıyorsun.

    ben hiçbirşey anlamadım.pc suitten sonrasını.

    YanıtlaSil
  7. Sağır Sultan19 Eylül 2010 15:54

    değerli Cengizhan patlak okuru
    konu sonunda resimli pc suite internet bağlantı anlatımı
    içeren bir link var.

    YanıtlaSil
  8. selam. abiler samsung e250 telefonum var baglanabılmem mumkunmudur yoksa nokıa olması sart mı lutfen cevap beklıyorum. tesekkurler sımdıden

    YanıtlaSil
  9. Sağır Sultan21 Ekim 2010 19:56

    bakıyorum şimdi samsung e250 li yorumcu

    YanıtlaSil
  10. Sağır Sultan21 Ekim 2010 20:02

    şu sayfada e250 yi seç alttaki pc yazılımlarını bilgisayara kur. kullanım klavuzu da var.
    oku oku öğren

    http://www.samsungmobile.com.tr/destek/samsung-mobile-yazilimlar.do

    YanıtlaSil
  11. mrb 1 kac sorum olcaktı.bu sınırsız telefondaki paketı dırek telefon kullanmadan hattı vodeme taksak calısmazmı.yani hiç cep telefonu kullanmıcan baglantı kablosu kullanmıcan olurmu bole bı sey.bide bu cep telındekı netı pc de kullanırsan herhangı bır para cezası odenebılırmı.yanı yasakmı bole kullanmak

    YanıtlaSil
  12. Bugun bi arkadaşım Vodafone satış noktasına gitmiş bilgi almak için,orada demişler ki;bu paketi sadece cep telefonundan internete girmek için kullanabilirsiniz,eğer cep telefonunu modem olarak kullanarak pc den girerseniz bu yasal diil,tespit edilirse yasal işlem yapılır??? bu konuda bilgisi olan var mı acaba arkadaşlar??

    YanıtlaSil
  13. Sağır Sultan28 Ekim 2010 22:05

    adsıza;
    simkart takmalı laproplarda yada netbooklarda
    o dediğini yapabilirsin vodemnetin içine simkart takılıyor mu onu bilmiyorum öyle olmaması lazım.

    Engin'e
    vodafone un
    arkadaşınıza dediği doğru olabilir.
    yasal olup olmadığı hakkında vodafone resmi sitesinde bir açıklama yapılmalı.

    aylık cepnet kullanım şartları sayfasında şunlar yazıyor;

    Aylık Cepnet paketine abone olarak 1 fatura dönemi (Faturasız hatlar için 30 gün) içinde yapacağınız tüm internet kullanımı için 7,99 TL ile ücretlendirilirsiniz.
    Aylık Cepnet paketinde adil kullanım hakkı 100 MB' tır. Adil kullanım hakkınız dolduğunda 7,2 Mbps'ye kadar ulaşan erişim hızınız 96Kbps'a iner ve internet erişiminiz bu hızla devam eder.
    Aylık Cepnet paketinden, eğer 3G abonesi iseniz ve cep telefonunuz 3G destekliyorsa 3G hızında, 3G abonesi değilseniz 2G/Edge hızında faydalanabilirsiniz. 3G abonesi olmak için tıklayınız.
    Vodafone 3G kapsaması coğrafi koşullara bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
    Aylık Cepnet paketini kullanabilmek için internet ayarlarınızın yapılmış olması gerekmektedir. İnternet ayarlarınız için tıklayınız.
    Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

    varsa öyle birşey bizi bilgilendirmeleri lazım.

    YanıtlaSil
  14. ibrahim diyor ki;
    teşekkürler paylaşım için. ben bu olayı bi süre önce denemiştim fakan farklı bi yolla. nokia E72 cihazım var vodafone aylık cepnet paketim var ve laptop da denedim telefonun internetini pc üzerinde kullamayı. usb yi tele takınca karşıma çıkan seçeneklerde "pc yi internete bağla" diye bi seçenek görünce "işte tam aradığım!" dedim. bağladım bu seçenekle, pc ye nokia internet access diye bi program yükledi ve bu program telefonumdaki interneti pc de kullanmak için geliştirilmişti. fakat bit türlü beceremedi bu işi. güya bağlanacak ama saatlerce bekle sonuç yok.. şimdi sizin yöntemi deneyeceğim olmazsa nokia yı arayacağım. ayrıca telefonda böyle bi seçenek varsa ve vodafone sitesinde de buna aykırı bişey yazmıyosa buna hakkımız vardır.

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar ben vodafon modemi kulaniyorim bu dediniz yüntem cepnet paketi ile gayet iyi hız iyi yaniz videolar açamiyor açinca çok akir başka sikinti yok

    YanıtlaSil
  16. ya arkadaşlar vodafon ceppaket 8 milyonla giriyorim 3g modemi kunlaniyorim iyi hizi iyi ama video açinca akir izlemiyorim tv ağir bunu hızlandiracak yüntem veya proğram yokmi varsa biri tavsiye etsin ya

    YanıtlaSil
  17. yok yasal degilmişte yok orda bilgilendrilmesi lazımısta kardesim ayagınıza bir nimet gelmiş illaki teepceksiniz adamalrı uyandıracaksınız vodafon labtoplarda kullanak yasaktır die bsymı demişler kim ne diyebilcek parasını ödedim kullandım ne var labtop benim hat benim telfon benim internte paketi benim daha ne yanii... arkadas güzelce anlatmıs tskr ediyorum kendisine

    YanıtlaSil
  18. Sağır Sultan15 Kasım 2010 17:44

    üstteki adsıza;
    bakma sen onlara adsız patlak okur.
    beyefendiler çok yasal takılıyor.
    maçtan SONRA maç golleri videosu veriyoruz digitürkleri yok diye onu bile izlemiyorlar hatta tvde videoya denk gelirseler gözlerini kapıyorlar.
    öyle yasal adamlar bunlar.

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar masa üstü pc ile 3g modemi vodafon aylık cepnet kulaniyorim dediyim gibi videolar ağır hemde çok ağır açiliyor sizde de öylemi bilmem ama sizde rahat izliyorsaniz beni bilgilendirin yüntemi varmi pcdemi sorin yardimci olin yasaka gelince biz kisenin malini çalmadik arkadaşin dediyi gebi hat bizim satin almişiz yasak deye bişey uyarilmamiş boş ver o koni şimdi den teşekür ederim

    YanıtlaSil
  20. 6630 ile 460 kbps ile bağlanıyorum şu an cep ile bağlıyım downloada devam ;)
    Tek sormak istediğim 460kbps sayfalar gayet hızlı fakat indirme yaparken 13 15 kb/sn ile indiriyor bu 13 15 kb/sn 460kbps nin kaçta kaçına dek gelir acaba Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  21. fatih_tuzen_bjk25 Aralık 2010 18:18

    Ben çıktığı günden itibaren kullanıyorum hatta 8gb lık dosya indirdim yinede birsey olmadı ve gecen ay full 7.2mb/s verdi ve 800-900 kb/s yı gördüm ve şimdi normal ve bluetooth lada hız farem etmiyor ayrıca benim telefonumda Samsung herturlu nete giren telefona uyumlu bu sistem ve yasal olma konusunda da madem yasak neden telefonu yapan kisiler operatör üzerinden internet erişimini pc iyle paylaşım gibi bı özellik yapsın ve tüm nete giren telefonların hepsinde mobil modem olma özelliği yapılsın ki bence saçma ben kullanıyorum yaklaşık 6-7 aydır hepinize tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  22. bilgilendirme için teşekkurler sayın patlak yazar :)))

    YanıtlaSil
  23. Meraba PC SUİTEle ilgili bi sorum var....elimde n95 var internet ayarları falan tam bir sorun yok... dediğiniz gibi PC SUİTE yükledim.. pc suite'den İNTERNETE BAĞLAN'ı tıklayıp 10sn bekleyip bağlantı kurulma aşamasını düzgün bir şekilde tamamlanıyor ve bağlantı tamamlanıyor..fakat internet kesikliği gibi birşey oluyor ve bağlantı var gibi gözükürken...interneti kullanamıyorum..programı baya kurup kaldırdım ama sorun çözülmedi..şebekede full 3g çekiyor...sorun neden oluyo olabilir? ne yapmamı önerirsiniz ?? YARDIMINIZ İÇİN ŞİMDİKTEN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  24. Sağır Sultan18 Ocak 2011 23:21

    kablonuzu veya kablonuzu baladığınız usb bağlantı noktalarını değiştirmeyi deneyiniz.

    YanıtlaSil
  25. IMM.. BİŞEY DEĞİŞMEDİ AMA OLSUN YİNEDE SAOL...

    YanıtlaSil
  26. Sağır Sultan19 Ocak 2011 18:38

    belki n95 in internet güvenlik ayarlarında tel dışı bağlantıyı kesmek için bir ayar vardır internet bağlantı güvnlik ayarlarını kurcalayın ve şu da var
    ovi suite veya yeni pc suiteleri indirmeyin eski sürüm bir pc suite ile deneyin
    yenilerde de bu iş biraz zor.

    YanıtlaSil
  27. selam millet bu 8 liraya neti uzun zamandır kullananlardanım
    5300 nokia telefondan internete baglanıyorum suandana telefonun netıyle size yazıyorum baglantı hızım 921,6 eyer bundan dusuk bır baglantınız varsa ag baglantısını baglantıyı kes deyip baglantısı olan cep telefonunun sımgesine sag tıklayıp özellikler deyin ve orda yapılandır ayarı war oradan ayarınızı en yuksege yada 921.600 olanı secın ama bunu yaparken baglantınızı kesın yoksa kaydeedilmiyor bu ayar ınternetten dosya ındırme downloada sıra gelırse onuda ındırme yonetıcısı kullanarak cozebılırsınız ornek orbit downloader. internet download manager . j downloader gibi indirme programı kullanırsanız ınternetınız hızlı olur vıdeolar hızlı acılmaz ama ıstersenız bu programların vebdekı vıdeolarıda ındırme ozellıgı var bu sayede ındırdıgınız vıdeolarıda kayıt avantajınızda vardır facebook olsun youtube olsun fark etmez download programı olsun ayarlarını dogru yapın ısınızı gorur bbu ınternet ama cepte tavsıyem 3glı cep telefonu ve 3g desteklı simkart bide 8tl ye ınternet kolay gelsin rizeliden selamlar by pambuli,,

    YanıtlaSil
  28. tşk snn synde hzı yüksltdmde bide yrdmcı olsn video donark izlenio.bide indirme olynda pc suite pc yi kptyo ltfen yrdm edn....

    YanıtlaSil
  29. türkçe karakter sorunu nedeniyle yorum içeriği silimiştir.
    Vodafone cep telefonunu modem olarak kullanma konusundasınız.

    YanıtlaSil
  30. benım anlamadıgım bır sey cepten lıve vadaoneye gırınce aylık sınırsız felan yazıyor ama içerikler ayrıca ücretlendirirlir dıyor bursaı sakat ne demek ıstıyor acaba

    YanıtlaSil
  31. vodafone live den wallpaper melodi video filan indirirsen onlardan ürün gibi senden para keser demek şaban.
    yapma etme vodafone live a giripte dandik bi melodiye
    8 sms karşılı 1.60 tl ödeme (fiyatı attım)

    şabaaan şaban

    YanıtlaSil
  32. YARDİM YARDİM YARDİM13 Mart 2011 19:29

    Birisi beni face den ekle yip yardım edebilir mi arkadaş lütfen. Sırf bunun için hat aldım ama bir türlü yapamıyorum . (admin beni ekleyip yardım eder misin ben yapıyorum onu ama çok yavaş face ye girmiyor oyunları açmıyor ( online olanları ) video falan olmuyor yani yardım eder isen sevinirim. Sırf bunun için hat aldım ama yapamıyorum. Telefon um 6303. Alifenerim_07@hotmail.com) YARDİM YARDİM YARDİM YARDİM YARDİM

    YanıtlaSil
  33. Sağır Sultan14 Mart 2011 00:07

    Sen patlakhaber face sayfasını ekle yardımcı oluruz.

    YanıtlaSil
  34. merhaba ben üstte arkaşın dediği gibi 3gli modemlerden vodafonun alsam hattım da var onla masaüstü veya notebook herhangi usb girişi olan bir pc ye girebilimiyim cepnet e abone olarak 8 tl ye kes,in oluyorsa süper olur lütfen cvp yazın ona göre yapıyım.

    YanıtlaSil
  35. pc suite indirdim fakat 2600 c2- model telefona eski sürüm lerde pc suite oluyormu birde kablo yok ya telefon yerine modem alsam daha mı hızlı veya rahat oluyor yani modem alırsam mı 8 tl cepnet ile daha hızlı yoksa nokia 2600c-2 ye kablo alıp takıp ayarlarını yapsam mı daha doğru olur hız bakımından selamlar admine.

    YanıtlaSil
  36. admin üstteki sorularıma ikisinide cvp plz pls acill.

    YanıtlaSil
  37. ya sağır sultan efendi cvp lütfen bu 4 üncü gün lütfen adminim üstte yazdığım gibi şimdi ben vodafone 3g usb modem alsam sim kart girişli olurmu kendi hattımı takıp 3g hızında net internet ve sınırsız yardım plz lütfen.

    YanıtlaSil
  38. Cevap vereceğim de siteyi taşıyoruz
    kusura bakma. detaylı cevap vereciğim hemde

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar ben bir şey danışacağım. benim türkcel vın var. 3 ay taahhütlü ve taahhütü bu ay doldu.
    ben şimdi türkcel vının içindeki yazılımı silerek, vodafonun bir yazılımı yüklesem ve cepten 8 tl sınırsıza abone olduktan sonra, abone olduğum hattı benim içine vodafone yazımı yüklediğim türkcel vının içine simi taksam 8 tlye sınırsız bağlanır mı.
    çünkü burda bi dükkanda çin malı bi modemin içine ayarlarını yapıp, simi taktığında 8 tl ye bağlanıyorlar. neden böyle de olmasın sonuçta vın türkcelin ama o bi cihaz içinden türkcel yazlımı silip vodemi yüklesem nasıl olur. e mailime mesaj atarsanız sevinirim. cep_kurdu88@mynet.com

    YanıtlaSil
  40. evet duymuştum turkcell vınn ın içine vodafone simkart takıp hız rekoru kırılıyormuş.
    yakında araştırmasını yapar "turkcell vınna vodafone hat takmak" diye haberini
    patlatırız. siz bu başlığı nette arayın vardır muhakkak

    YanıtlaSil
  41. ya admin detaylı cevabı nesaman vericeksin siteyi taşıyoruz demiştin ama hala bekliyoruz bugün ayın 12si 11 gün olmuş yardım plz.

    YanıtlaSil
  42. burda bizi aydınlatan herkese teşekkürler.ayrlarca boşu boşuna internetsiz sürünüyomuşum. =) bir numara iş...

    YanıtlaSil
  43. Cevap beklemekte haklısın kardeşim admin büyük ihtimalle yoğunluğundan dolayı erteledi. Sonra da gözünden kaçtı.
    Evet kardeşim içine kendi hattını takıp kullanabilirsin, hatta Turkcell hattını bile takabilirsin, ayrıyetten aylık 8 liralık paketi seçip onunla birlikte de kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  44. sn erko;

    turkcell vınn lara vodafone simkart takıp internette hız rekoru kırıldığını duymuştum. nasıl yapılır bilmiyorum.
    turkcell vınn modemlere simkart takılıyorsa vodafone vodemlere de hayda hayda takılır diye düşünüyorum

    en güzeli simkartsız turkcell vınn modem alıp
    içine 8 tllik sınırsız interneti olan vodafone simkartı takmanız ve kullanmanız.

    nokia telefonunuz eski onun için telefonla internete bağlanmak birazda telefonunuzun çekim gücüne ve kalitesine bağlı olark hızlı oluyor.
    size kablo almayı değil turkcell vınn ve vodafone simkartı birarada kullanmayı araştırmayı tavsiye ederim yada elektronikotin.com u takip edin
    orada bu konuyu yakın zamanda paylaşacağız.
    eski model nokia telefonlar için pc suite bulmak çok zor ama elektronikotin olarak arkadaş bulmuş ve biraz önce paylaşmış indirmek isterseniz google da şu konuyu aratın ve ilk çıkan elektronikotin sitesine girin.
    nokia pc suite eski sürüm indir diye arayın google da

    link bu
    http://www.elektronikotin.com/download/nokia-pcsuite-eski-surum-indir-6-3.html
    ama siz arayıp ta girin.
    Sabrınız ve anlayışınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. çok tşk cevaplarınız için sagirsultan ve editör bey gerçekten saolun.alıcam artık deniycem bir vınn.

    YanıtlaSil
  46. saten zaten şuanda hatta bir kere liğne vodafone açılmış durumda 8 tl cepntet sınırsız olanı ve bende cep le bluetooth ile bağlıyordum pcyi artık buna gerek kalmadı desenize okey işi anladım yardımcı olan.herkeze tşk.

    YanıtlaSil
  47. arkadaşlar telden internete bağlanmak için önceden bilgisayarda internetin olması gerekiyor mu acil cevap bekliyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  48. gerekmiyor. ama bilgisayarda telefonla pc arasındaki iletişimi sağlayacak pc suite programı yüklü olması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  49. s.a...sonyericsson xperia x10 la bağlanndım ama face ve bazı sitelere bağlanmıyor.neden acaba

    YanıtlaSil
  50. ben türkcell vınıma vodafone hattı taktım öyle kullanıyorum mobilpartner programıyla bi süre sonra hız düşüyo 12kb oda 3g çeken yerlerde 3g olmazsa daha yavaş fakat nette gezinirken google chrome kullanırsanız çok hızlı ama video izlerken kasıyo

    YanıtlaSil
  51. arkadaşlar epeydir bende kullanıorum telefonum 3g destekli..
    ama ben 3g hızını hiç görmedim her zaman indirmeler 13 15 kb ile oluyor..

    YanıtlaSil
  52. Ben su an pc suitle giriyorum bağlanırken bi kaç sorun yaşadım onuda pc suiti 1 kaç kez kurarak hallettim suan aylık net paketi deil günlük cep paketi kullanıyorum oda 10 mb den son hız düşürüyor aylığa geççem mozillada hızlı olurmu veya tarayıcıya göre değişirmi internet hızı ????

    YanıtlaSil
  53. @ümit chrome tavsiye ederiz..

    YanıtlaSil
  54. vınnlar vodemler 3g modemler sadece leptoplara netbooklara mı takılır android tablet pc lere bu şekil birşey yapılabilir mi

    YanıtlaSil
  55. bende samsung corby lindy var bu telefonla girebilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
  56. girersin Allahın izniyle

    YanıtlaSil
  57. Arkadaşlar internette aratın ''joiku spot'' telefonunuza yükleyin.programı çalıştırın.internet bağlantınızı paylaşmak istiyormusunuz diye soracak,evet deyin..bilgisayarınızdan kablosuz ağları arattığınızda telefonunuzu göreceksiniz.bağlan dediğinizde direk olarak bağlanacak.blou tooth yada kablo gerekmiyor.sadece program telefonun şarjını çabuk bitiriyor.sürekli kullanacaksanız telefonunuz şarjda takılı olsun..programın java versiyoyonuda var symbian versiyonuda.kısa bir dip not düşmek istedim.selamlar hepinize

    YanıtlaSil
  58. sergeı bende aylardır joiko spot kullanıyorum pc suitle arasındaki farkı denedim kablolu fark yok diyebilirim ama ürünü satın almadım demo sunu kullanıyorum bazen girmiyor silip yeniden giriyorum bunu satın alsak hızında fark olurmu acaba deneyen satın alan arkadaslar varmı ????

    YanıtlaSil
  59. cepnet paket tarifesi devam ediyormu?

    YanıtlaSil
  60. yenilendi.. erenozc

    YanıtlaSil
  61. bu çin malı usb modemler nasıl onlarda vodefone cepnet kullanırsak hız sorunu yaşarmıyım?

    YanıtlaSil
  62. tolga yildırım6 Eylül 2012 06:16

    slm
    bende samsung 40es6140 tvi var bide vodafone sınırsız internet var ben boş vodem wınn veya jet alıp hattımı taksam. tv'inin usb sinden direk olarak internete bağlanır mı?
    inşallah bağlanırda diyelim ki bağlanmadı peki 3g modemi wirlese çevirip wirles özelliği oldu için bu şekilde bağlanmamı zmümkün mü acaba?
    yardımınız için şimdiden tşk

    YanıtlaSil
  63. tolga yildırım6 Eylül 2012 06:23

    ayrıca hangi cihazı almam gerekir 3gmodemi wirlese çevirmem için. o zaman hem telefon hemde dizüstünden girebilirim değil mi. hız konusu nasıl olur acaba.

    YanıtlaSil
  64. ben vodafoneden 14 tl ye sınırsız internet açtım çok hızlı gezine biliyordum ama 2 saat sonra (INTERNET PAKETINIZIN ADIL KULLANIM HIZ SINIRINA ULASTINIZ. 18.11.2012 18:58:04'E KADAR ADIL KULLANIM HIZI ILE KULLANMAYA DEVAM EDEBILIRSINIZ.) dediler ve sonra internetim çok yavaşladı ben ne yapa bilirim.

    YanıtlaSil
  65. nokia'dan internete girmek için (usb yoluyla) illede kocaman pc suite'i indirip kurmanıza gerek yok, bir videom vardı buyrun, halka hizmet hakka hizmet.
    http://tinyurl.com/dxs4cr9

    YanıtlaSil